اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم The Bikeriders مشخص شد

نسخه دیجیتالی فیلم The Bikeriders به کارگردانی «جف نیکولز» و با بازی «تام هاردی»، «آستین باتلر» و «جودی کومر»، سه هفته پس از اکران در سینماها منتشر خواهد شد.

این فیلم که در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) به روی پرده سینما رفت، داستان اعضای یک باشگاه موتورسواری را روایت می‌کند که در طول یک دهه از یک محل تجمع محلی به یک باند فاسد تبدیل می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم The Bikeriders مشخص شد

فیلم موتورسواران با الهام از کتاب عکسی به همین نام اثر «دنی لیونم ساخته شده و داستان آن در ایالت‌های میانی آمریکا رخ می‌دهد. این فیلم در زمان اکران خود نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و به دلیل صحنه‌های اکشن و بازی‌های درخشان بازیگران مورد تحسین قرار گرفت.

علاوه بر «تام هاردی»، «جیمی باتلر» و «جودی کومر»، «نورمن ریداس»، «مایکل شنون»، «بوید هالبروک»، «توبی والاس»، «کارل گلاسمن»، «مایک فست» و «دیمون هریمن» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Bikeriders

انتشار نسخه دیجیتالی موتورسواران در تاریخ 9 ژوئیه 2024 (19 تیر 1403) مصادف با تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده خواهد بود و فرصتی عالی برای طرفداران این فیلم است تا آن را در خانه خود تماشا کنند.

این فیلم توسط کمپانی Focus Features در سینماها اکران شده و تاریخ انتشار نسخه بلوری و DVD آن هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Bikeriders چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا