اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم پسران بد 4 مشخص شد

«ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» در فیلم پسران بد 4 بازگشتند و پس از آن، تاریخ انتشار نسخه باکیفیت این فیلم، بامداد امروز مشخص شد.

نسخه باکیفیت فیلم پسران بد: بران یا بمیر با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس»، زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، منتشر می‌شود. این فیلم اکشن کمدی که در تاریخ (7 ژوئن 2024) 18 خرداد 1403 روی پرده سینماها رفته بود، 378 میلیون دلار در گیشه فروش داشت و حالا قرار است نسخه دیجیتال آن در تاریخ 2 مرداد 1403 (23 جولای 2024) برای اجاره یا خرید در دسترس قرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فیلم پسران بد 4 مشخص شد

علاوه بر «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس»، در این فیلم ستارگان دیگری همچون «الکساندر لودویگ»، «ونسا هاجنز»، «اریک دین»، «پاولا نونز»، «ری سیهورن» و «جیکوب اسکیپیو» نیز حضور دارند. «عادل العربی» و «بلال فلاح» که کارگردانی فیلم پسران بد تا ابد را برعهده داشتند، این بار نیز سکان هدایت پسران بد: بران یا بمیر را در دست گرفته‌اند. «کریس برمنر»، نویسنده فیلم مردی از تورنتو، فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

«جری بروکهایمر»، «ویل اسمیت» و «داگ بلگراد» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و «مارتین لارنس»، «جیمز لاسیتر»، «مایک استنسون»، «بری والدمن» و «جان مون» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور دارند.

فیلم پسران بد 4

انتشار نسخه باکیفیت فیلم Bad Boys فرصتی عالی برای طرفداران این مجموعه است تا دوباره از تماشای ماجراجویی‌های مارکوس برنت و مایک لوری لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز پسران بد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا