انیمیشن The Wild Robot یک اثر ماجراجویی که صداپیشگی لوپیتا نیونگو تحسین منتقدان را به دست آورده است، به زودی به صورت دیجیتالی پخش خواهد شد.

انیمیشن ربات وحشی از استودیوی «دریم‌ورکس»، در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) در سینماها اکران شد. «نیونگو» صدای شخصیت ربات رزوم یونیت 7134 که با نام «رُز» شناخته می‌شود را ایفا کرده است؛ رباتی که پس از تصادف کشتی‌ به ساحلی در جزیره‌ای دورافتاده می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار انیمیشن The Wild Robot

داستان به این شکل است که در این جزیره، «رُز» یک تخم پیدا می‌کند و از آن جوجه‌غاز یتیمی به نام «برایت‌بیل» (با صدای کیت کانر) بیرون می‌آید. این جوجه بلافاصله «رُز» را به عنوان مادر خود می‌پذیرد و با او پیوندی عمیق ایجاد می‌کند. «رُز» و «برایت‌بیل» متوجه می‌شوند که سازگاری با محیط جدید خود به دلیل رفتار حیوانات وحشی جزیره، مانند روباهی حیله‌گر به نام «فینک» (با صدای پدرو پاسکال)، چالش‌های خاص خود را دارد.

انیمیشن The Wild Robot

این انیمیشن براساس کتاب پرفروش کودکان نوشته «پیتر براون» ساخته شده و صداپیشگانی همچون «کاترین اوهارا»، «مارک همیل»، «وینگ ریمز»، «استفانی هسو»، «مت بری» و «بیل نای» نیز در آن حضور دارند.

طبق گزارش وبسایت When to Stream، انتظار می‌رود که ربات وحشی 18 اکتبر 2024 (27 مهر 1403) به صورت دیجیتال از طریق خدمات پخش ویدئوی پریمیوم در دسترس قرار گیرد. اگرچه این وبسایت معمولاً تاریخ‌های اکران را به درستی گزارش می‌کند، اما «یونیورسال پیکچرز» هنوز این تاریخ را به طور رسمی تأیید نکرده است و ممکن است تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن The Wild Robot چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما