اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن گارفیلد مشخص شد

نسخه باکیفیت انیمیشن گارفیلد که پس از اکران جهانی با نقدهای متوسط و ضعیف روبرو شده بود، در تاریخ 9 ژوئیه 2024 (19 تیر 1403) منتشر خواهد شد.

این انیمیشن تاکنون بیش از 209.4 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است که از این میزان، 87.6 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و 121.8 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی به دست آمده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن گارفیلد مشخص شد

انیمیشن Garfield با صداپیشگی «کریس پرت» در نقش «گارفیلد»، «ساموئل ال جکسون» در نقش «ویک» (پدر گارفیلد)، «نیکلاس هولت»، «وینگ ریمز»، «سسیلی استرانگ»، «هانا وادینگهام»، «برت گلدشتاین»، «اسنوپ داگ» و «بوئن ینگ» روایت می‌شود.

«دیوید رینولدز»، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن در جستجوی نمو و «مارک دیندال»، کارگردان انیمیشن‌های غرق شدن امپراطور و مرغ کوچولو به ترتیب نویسندگی و کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن گارفیلد

شخصیت گارفیلد توسط «جیم دیویس» خلق و برای اولین‌بار در سال 1978 در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. «گارفیلد» یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که با صاحبش «جان آرباکل» و سگ او «اودی» زندگی می‌کند. پیش از این، «بیل موری» در فیلم‌های گارفیلد: فیلم (2004) و گارفیلد: داستان دو گربه (2006) صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن گارفیلد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا