اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فیلم Last Breath مشخص شد

کمپانی «فوکوس فیچرز» تاریخ انتشار فیلم Last Breath ، محصول کمپانی های لانگ شات فیلمز و دارک کسل اینترتینمنت را اعلام کرد.

«فوکوس فیچرز» این فیلم را برای اکران در تاریخ 28 فوریه 2025 (9 اسفند 1403) برنامه‌ریزی کرده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد Last Breath تنها فیلم مهم اکران شده در آن آخر هفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فیلم Last Breath مشخص شد

این فیلم مهیج با بازی «وودی هارلسون»، «سیمو لیو» و «فین کول» و به کارگردانی «الکس پارکینسون» بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. داستان فیلم در مورد یک غواص افسرده است که با عناصر خشمگین اقیانوس مبارزه می‌کند تا همکارش را که در زیر سطح اقیانوس گرفتار شده است، نجات دهد.

این فیلم توسط پدر و پسر، «پل» و «دیوید بروکس» از کمپانی لانگ شات فیلمز ساخته شده است. «هال سادوف»، «نورمن گولایتلی»، «جرمی پلاگر»، «استوارت لو مارشال»، «آل مورو» و «آنا مور-پیتش» به همراه «تیم بروکس» این فیلم را تهیه‌کنندگی کرده‌اند. این فیلم بر اساس مستندی به همین نام محصول سال 2019 ساخته شده است.

تاریخ انتشار فیلم Last Breath

کمپانی های لانگ شات و دارک کسل به طور مشترک وظیفه تامین مالی این فیلم را بر عهده داشتند. کمپانی یونایتد اینترنشنال پیکچرز (UIP) حق پخش این فیلم را در برخی مناطق خارج از آمریکا در اختیار دارد. کمپانی فیلم نیشن (FilmNation) نیز فروش بین المللی این فیلم را برای بقیه نقاط جهان برعهده گرفته است.

این همکاری بین کمپانی فوکوس فیچرز و پل بروکس سابقه دارد. آن‌ها پیش از این در فیلم‌های عروسی بزرگ چاق من یونانی 3 و قهرمانان با هم همکاری کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا