اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Slow Horses مشخص شد

سرویس استریم اپل تی‌وی+ تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Slow Horses اعلام کرد. پس از انتشار دو قسمت در روز اول پخش، این سریال هر چهارشنبه منتشر خواهد شد.

اپل تیوی، تاریخ پخش فصل 4 سریال Slow Horses را در تاریخ 4 سپتامبر 2024 (14 شهریور 1403) اعلام کرد. این سریال بر اساس رمان خیابان ارواح، چهارمین رمان از مجموعه جاسوسی «میک هرون» با بازیگری «گری اولدمن» در نقش «جکسون لمب» ساخته شده است.

«لمب» رهبری باهوش اما مردم‌گریز است که جاسوس‌هایی را برعهده دارد که به دلیل اشتباهات فاحش به مکانی جدید تبعید شده‌اند. آن‌ها اغلب در دنیای پُر ابهام جاسوسی، دست و پا می‌زنند. فصل گذشته‌ این سریال موفق به کسب دو جایزه‌ی بافتا و نامزدی برای سه جایزه‌ی دیگر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Slow Horses مشخص شد

بازیگران فصل‌های گذشته شامل «کریستین اسکات توماس»، «جک لودن»، «ساسکیا ریوز»، «روزالیند الازار»، «کریستوفر چانگ»، «ایمی فیون ادواردز»، «کدیف کیرون» و «جاناتان پرایس» نیز در این فصل حضور خواهند داشت.

برای فصل چهارم، «هوگو ویوینگ»، «جونا اسکنلن»، «روث بردلی»، «تام بروک» و «جیمز کالیس» به جمع بازیگران اضافه شده‌اند تا این گروه پرقدرت را تقویت کنند. طبق خلاصه داستان، فصل چهارم با یک انفجار که رازهای شخصی را فاش می‌کند و پایه‌های متزلزل آن مکان را به لرزه در می‌آورد، آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Slow Horses

علاوه بر فصل جدید، اپل تی‌وی+ به تازگی این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرده است که بر اساس رمان پنجم، قوانین لندن، ساخته خواهد شد. فصل دوم در دسامبر منتشر شد و فصل‌های 3 و 4 به طور پشت سر هم فیلمبرداری شده‌اند که برای یک سرویس استریم اقدامی غیرمعمول است.

سریال اسب‌های تنبل توسط See-Saw Films برای اپل تی‌وی+ تولید و توسط «ویل اسمیت» (معاون رئیس‌جمهور) برای تلویزیون اقتباس شده است. «جیمی لارنسون»، «هاکان کوسه‌تا»، «ایان کانینگ»، «امیل شرمن»، «جین رابرتسون»، «جولین استیونز»، «داگلاس اوربانسکی»، «گیل موتروکس»، «گراهام یوست» و «ویل اسمیت» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند. کارگردانی فصل 4 برعهده‌ی «آدام رندال» خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Slow Horses چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا