اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال هارلی کویین مشخص شد

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال هارلی کویین با انتشار این خبر که «هارلی کوئین» و «پویزن آیوی» در فصل جدید این سریال به متروپلیس نقل مکان می‌کنند منتشر شد.

«هارلی کوئین» (کالی کوکو) و «پویزن آیوی» (لیک بل) در فصل 5 سریال هارلی کوئین به متروپلیس نقل مکان خواهند کرد. در طول ساعات آغازین کامیک‌کان سن دیگو، بازیگران و عوامل سازنده سریال‌های هارلی کوئین و کایت من، برای مرور سریال‌ها و تشویق مخاطبان برای آینده حضور پیدا کردند.

این پنل شامل «کیتی ریچ»، «جاستین هالپرن»، «پاتریک شوماخر» و «دین لوری» که تهیه‌کننده هستند و همچنین «لیک بل»، «جیمز ادومیان» و «مت اوببرگ» بازیگران بودند، حضور داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل پنجم سریال هارلی کویین مشخص شد

«کالی کوکو»، بازیگر اصلی «هارلی کوئین»، در این مراسم حضور نداشت؛ اما پیام ویژه‌ای ارسال کرد تا نه تنها تایید کند که فصل پنجم هارلی کوئین در نوامبر 2024 (آبان/آذر 1403) منتشر خواهد شد. بلکه نگاهی اول انحصاری به آنچه در آینده خواهد آمد را با برخی از فیلم‌های جدید ارائه دهد.

طبق اعلام بازیگران، این زوج ابرقهرمانی محبوب، از خیابان‌های تاریک و جنایت‌زده گاتهام سیتی به سمت مناظر روشن و پر جنب و جوش متروپلیس نقل مکان می‌کنند. بسیاری از دوستان (و دشمنان) «هارلی» و «آیوی» نیز برای این حرکت بزرگ به آن‌ها ملحق می‌شوند. این شخصییت‌ها شامل «بن» (جیمز ادومیان) نیز می‌شود که به تازگی کار جدیدی را در دیلی پلنت آغاز کرده است و همچنین «کینگ شارک» (رون فانچز) که در حال کنار آمدن با پدر بودن برای چندین بچه کوسه است.

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال هارلی کویین

به دلیل تنظیم فصل جدید سریال هارلی کوئین در متروپلیس، شخصیت‌های جدیدی در این فصل حضور خواهند داشت. درست پیش از پخش انحصاری فیلم برای فصل جدید، «کالی کوکو» تایید کرد که فصل پنج هارلی کوئین خیلی زود منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هارلی کویین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا