اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل ششم سریال What We Do in the Shadows مشخص شد

تاریخ انتشار فصل ششم سریال What We Do in the Shadows که فصل پایانی آن مجموعه نیز است، شب گذشته توسط شبکه FX تعیین و مشخص شد.

این سریال کمدی، فصل پایانی خود را در تاریخ 21 اکتبر 2024 (30 مهر 1403)، با سه قسمت اول از ۱۱ قسمت خود آغاز خواهد کرد و پس از آن قسمت‌های جدید به صورت هفتگی منتشر خواهند شد. قسمت‌های جدید روز بعد در هولو برای پخش در دسترس خواهند بود. این سریال در تاریخ بعدی در دیزنی پلاس برای پخش بین‌المللی در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل ششم سریال What We Do in the Shadows مشخص شد

توضیحات رسمی این فصل می‌گوید:

پس از یک دوره بسیار کوتاه به عنوان یک خون‌آشام تمام عیار، «گیرمو» (هاروی گیلن) در حال ارزیابی مجدد زندگی خود است. در همین حال، خون‌آشام‌ها نیز در حال ارزیابی مجدد هستند. وقتی هم‌اتاقی سابق آن‌ها پس از یک خواب 50 ساله دوباره برمی‌خیزد، متوجه می‌شوند که چقدر در نیم قرن گذشته کار کمی انجام داده‌اند. هیچ هدفی به دست نیامده، هیچ رویایی دنبال نشده، هیچ بخشی از دنیای جدید فتح نشده است (به جز خیابان خود و بخشی از خیابان اشلی).

این سریال علاوه بر «گیلن»، بازیگران دیگری از جمله «کیوان نوواک»، «مت بری»، «ناتاشا دمتریو»، «مارک پروکچ» و «کریستن شال» را نیز در خود دارد.

تاریخ انتشار فصل ششم سریال What We Do in the Shadows

خبر تاریخ پخش کمتر از یک هفته پس از نامزدی سریال برای هشت جایزه امی، از جمله یک جایزه برای بهترین سریال کمدی و دیگری برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی برای بری منتشر شد.

سریال آنچه ما در سایه ها انجام می دهیم بر اساس فیلم مستند طنز سال 2014 با همین نام ساخته شده است. این سریال در سال 2019 برای اولین‌بار در شبکه FX پخش شد و موفقیت انتقادی و رتبه‌بندی برای این شبکه داشت. «جیمین کلمنت» خالق شناخته شده این سریال است و همراه با «تایکا وایتیتی» که فیلم اصلی را ساخته‌اند، تهیه‌کننده اجرایی آن هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال What We Do in the Shadows چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا