اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل سوم سریال کمال تبریزی پس از چهار ماه وقفه بازگشت به وطن از دیرباز تیر

تاریخ انتشار فصل سوم سریال «سرزمین مادری» بالاخره مشخص شد و قرار است از بیست و هفتم آغاز شود. تیر، هر هفته دو قسمت برای مشاهده در دسترس خواهد بود. طبق برنامه قبلی، چهارشنبه ها دو قسمت و پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه سه پخش می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند 1402 به پایان رسید و همزمان اعلام شد که فصل سوم آن پس از پایان سریال نوروزی و رمضانی در اردیبهشت ماه 1403 منتشر می شود، اما انتشار آن مدام قطع می شد تا این که چهار ماه از آغاز سال جدید می گذرد و سرانجام سرنوشت توزیع آن مشخص شد.

کمال تبریزی در اواسط پخش فصل دوم این سریال از بد سلیقگی در اصلاحات صحبت کرد و بعداً اعلام شد که دلیل این وقفه اجرای برخی اصلاحات بوده است.

آرش مجیدی در فصل سوم سریال مادری نقش میانسالی «رهی» را بازی می کند.

زود اردیبهشت ماه مدیر مرکز سیمافیلم از قطع شدن فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به دلیل مراحل پس از تولید و تصحیح در برخی قسمت ها خبر داد که احتمال وقوع فصل سوم این سریال را بعید کرده است. اردیبهشت ماه ماه به آنتن می رسد. به نظر می رسد اصلاحات آنقدر زیاد بود که دو ماه طول کشید. هنوز مشخص نیست این بار کمال تبریزی از این اصلاحات راضی است یا قرار است در اواسط پخش سریال به بدحجابی ها اعتراض کند.

در فصل سوم، داستان سریال «سرزمین مادری» به میانسالی شخصیت «رهی» می پردازد. در این فصل آرش مجیدی نقش این شخصیت میانسال را بازی می کند. در ابتدا قرار بود بازیگران فصل دوم از جمله شهاب حسینی و محمدرضا فروتن در نقش شخصیت های میانسال خود بازی کنند اما توقیف این سریال باعث شد کمال تبریزی این تغییرات را در ترکیب بازیگرانش ایجاد کند. . .

در این فصل آرش مجیدی به جای شهاب حسینی نقش رهی و کروش سلیمانی به جای محمدرضا فورتون نقش میانسالی سید حشمت را بر عهده خواهند گرفت. البته در این فصل بازیگرانی چون بابک حمیدیان، گلچهرا سجادیه، سعید راد، حسین مهری و… به این گروه اضافه خواهند شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا