اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل سوم سریال خاندان اژدها چه زمانی است؟

فصل دوم سریال خاندان اژدها از شبکه HBO با یک پایان‌بندی غافلگیرکننده به پایان رسید و طرفداران را مشتاقانه منتظر اخبار تاریخ انتشار فصل سوم سریال خاندان اژدها کرد.

فصل دوم خاندان اژدها» با یک پایان‌بندی بزرگ و پرتنش به پایان رسید و تمام شخصیت‌ها در آستانه یک لحظه کلیدی در داستان قرار دارند. پس از این پایان‌بندی، طرفداران در حال حاضر مشتاقانه منتظر تاریخ پخش فصل سوم خاندان اژدها هستند که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل سوم سریال خاندان اژدها

شبکه HBO سریال House of the Dragon را برای فصل سوم تمدید کرده است؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قسمت بعدی سریال نداده است. تولید قسمت‌های جدید آغاز نشده و بازیگران هنوز در مورد بازگشت به صحنه فیلمبرداری صحبت نکرده‌اند. تمام اینها به این معنی است که تاریخ انتشار فصل سوم House of the Dragon بیشتر از آنچه انتظار دارید دور باشد.

فصل اول خاندان اژدها در سال 2022 پخش شد و که تقریباً دو سال طول کشید تا این سریال برای فصل دوم بازگردد. تولید فصل 2، با چندین اعتصاب هالیوودی مواجه شد و تعداد قسمت‌های آن به هشت قسمت کاهش یافت و باز هم بیش از یک سال از شروع فیلمبرداری تا پخش فصل طول کشید.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال خاندان اژدها
تاریخ انتشار فصل سوم سریال خاندان اژدها

با توجه به گستردگی این سریال، انتظار نداشته باشید که فصل‌ها به سرعت پشت سر هم بیایند؛ اگرچه بازی تاج و تخت ثابت کرد که فصل‌های سالانه قابل دستیابی هستند. تفاوت بزرگ در اینجا، حضور اژدهایان است که زنده کردن آن‌ها کار زیادی می‌برد.

عامل دیگری که باید به آن فکر کرد، انتشار سریال اسپین‌آف دوم بازی تاج و تخت با عنوان شوالیه‌ای از هفت قلمرو است. این سریال در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد و HBO تأیید کرد که این اسپین‌آف جدید در سال 2025 پخش خواهد شد.

با توجه به پخش این سریال در سال 2025، این شبکه تحت فشار زیادی برای بازگرداندن سریع خاندان اژدها به تلویزیون نخواهد بود. سناریوی محتمل‌تر این است که سریال شوالیه در سال 2025 پخش شود و سپس فصل سوم خاندان اژدها در سال 2206 بازگردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمانبندی اچ‌بی‌او برای فصل پایانی سریال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا