اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Silo مشخص شد

اپل تی وی پلاس تاریخ انتشار فصل دوم سریال Silo را اعلام کرد. سریال سیلو فصل دوم خود را در ماه نوامبر همین امسال منتشر می‌کند.

فصل دوم این سریال که بر اساس سه‌گانه پشم (Wool) نوشته «هیو هاوی» ساخته شده است، در روز جمعه 15 نوامبر 2024 (4 آذر 1403) به نمایش درخواهد آمد. پخش جهانی با یک قسمت آغاز می‌شود و قسمت‌های جدید این فصلِ 10 قسمتی هر هفته تا ژانویه منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم سریال Silo مشخص شد

این سرویس استریم در کامیک‌کان 2204 اعلام کرد که «استیو زان»، بازیگر سریال لوتوس سفید، به این سریال پیوسته است. «زان» به همراه «گراهام یوست»، خالق و تهیه‌کننده اجرایی، «هیو هاوی»، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی، «ربکا فرگوسن» در پنل طرفداران حضور یافت.

سیلو داستان آخرین ده هزار نفر روی زمین را روایت می‌کند که برای پناه گرفتن از محیط سمی سیاره، کیلومترها زیر سطح زمین زندگی می‌کنند. ساکنان سیلو نمی‌دانند که چرا ساخته شده است، اما کسانی که سعی در کشف آن دارند با عواقب مرگباری روبرو می‌شوند.

«ربکا فرگوسن» در نقش مهندسی به نام «ژولیت» بازی می‌کند که هنگام تلاش برای کشف آنچه منجر به قتل عزیزش شده است، با یک راز عمیق‌تر مواجه می‌شود. توضیحات سریال حاکی از آن است که اگر دروغ‌ها انسان‌های باقی‌مانده روی زمین را نکشند، حقیقت خواهد کشت.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Silo

فصل دوم همچنین ستارگانی همچون «تیم رابینز»، «هریت والتر»، «چینازا اوچه»، «اوی نش»، «الکساندریا رایلی»، «شین مک‌کرای»، «رمی میلنر»، «کلر پرکینز»، «بیلی پستلویت»، «ریک گومز»، «کیتلین زوز» و «ایان گلن» را در خود دارد.

فصل اول این سریال علمی تخیلی در 5 مه 2023 (15 اردیبهشت ماه 1402) منتشر شد. اعتصابات هالیوود در سال 2023 تولید فصل دوم را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سیلو چیست؟ آیا فصل ابتدایی این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا