اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Gen V مشخص شد + معرفی اسپین‌آف جدید سریال پسران

بامداد امروز، در جریان رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو، پنل آمازون تاریخ انتشار فصل دوم سریال Gen V را به همراه معرفی یک سریال جدید از دنیای پسران منتشر کرد.

جهان داستانی سریال محبوب پسران، قرار است با یک پیش‌درآمد جدید به نام خیزش وات (Vought Rising) گسترش پیدا کند. این خبر هیجان‌انگیز توسط «جنسن اکلس» و «آیا کش»، بازیگران نقش‌های «سولجر بوی» و «استورم‌فرانت» در سریال اصلی، در کامیک‌کان سن‌دیگو تایید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم سریال Gen V مشخص شد

در این سریال جدید، «اکلس» و «کش» بار دیگر نقش‌های خود را تکرار خواهند کرد. «سولجر بوی» اولین سوپر قهرمان آمریکایی خلق شده توسط «فردریک وات» در جنگ جهانی دوم و «استورم‌فرانت» اولین آزمایش موفق وات برای کامپوند V است. «پل گرلانگ» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر این سریال انتخاب شده است.

«سث روگن»، یکی از خالقین سریال اصلی، به همراه «اریک کریپکی» و «ایوان گلدبرگ» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Vought Rising فعالیت خواهند کرد.

این اولین‌بار نیست که دنیای پسران گسترش می‌یابد. پیش از این، سریال Gen V تولید شده بود و همچنین پروژه‌های دیگری همچون یک سریال انیمیشن و یک سریال اسپین‌آف مکزیکی نیز در دست ساخت هستند.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Gen V
تاریخ انتشار فصل دوم سریال Gen V

فصل دوم Gen V به تازگی وارد مرحله فیلمبرداری شده است. پس از مرگ غم‌انگیز «چنس پردومو»، سریال نسل وی برای فصل دوم بازنویسی شد؛ اما حدود دو ماه است که در مرحله تولید قرار دارد.

«ورون سندرز»، رئیس MGM، در مورد این سریال گفت:

ما نسل وی را دوست داریم. فصل دوم واقعاً قوی در حال شکل‌گیری است. بدیهی است آن‌ها با از دست دادن «چنس پردومو» سختی‌هایی داشتند؛ اما در نهایت فکر می‌کنم همه طرفداران دنیای پسران، واقعاً عاشق فصل دوم خواهند بود. ما اکنون چند هفته است که در حال تولید هستیم و امیدواریم که فصل دوم سال آینده منتشر شود.

با توجه به محبوبیت روزافزون سریال The Boys، این پیش‌درآمد جدید می‌تواند فصل جدیدی را در این دنیای جذاب و پیچیده رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اسپین‌آف و پیش‌درآمدهای بیشتر از دنیای The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Forbes

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا