تاریخ انتشار سریال One Hundred Years Of Solitude که شامل دو بخش هشت قسمتی است، اولین قسمت خود را در دسامبر 2024 منتشر خواهد کرد.

کارگردانی این پروژه بزرگ بر عهده «لورا مورا» و «الکس گارسیا لوپز» است و به عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های صوتی و تصویری در تاریخ آمریکای لاتین به شمار می‌آید. تمامی مراحل فیلم‌برداری این سریال در کلمبیا و با حمایت خانواده برنده جایزه نوبل انجام شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال One Hundred Years Of Solitude مشخص شد

کارگردانان این پروژه در رابطه با سریال صد سال تنهایی گفتند:

به عنوان یک فیلمساز، کار روی پروژه‌ای به این پیچیدگی و مسئولیت سنگین مانند صد سال تنهایی، افتخار و چالش بزرگی بوده است. همواره در تلاش بودیم تا تفاوت‌های زبان ادبی و صوتی و تصویری را درک کنیم و تصاویری بسازیم که زیبایی، شعر و عمق این اثر را که بر جهان تأثیر گذاشته، در خود داشته باشد. ما این کار را با عشق و احترام به رمان و با حمایت یک تیم فنی و انسانی استثنایی انجام داده‌ایم.

یکی دیگر از کارگردانان افزود:

کارگردانی این پروژه هم چالش و هم ماجراجویی بوده است؛ چرا که در زندگی، ریسک کردن برای معنا دادن به کارهای ما ضروری است. در هنگام پرداختن به اقتباس صد سال تنهایی، هدف من خلق چیزی اصیل و با استانداردهای یک تولید بین‌المللی بود، زیرا این داستان شایسته آن است.

تاریخ انتشار سریال صد سال تنهایی برای 11 دسامبر 2024 (21 آذر 1403) برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ انتشار سریال One Hundred Years Of Solitude
تاریخ انتشار سریال One Hundred Years Of Solitude

داستان این سریال دربارهٔ پسرعموهای «جوزه آرکادیو بوندیا» و «اورسولا ایگواران» است که برخلاف میل والدینشان، از روستای خود خارج شده و به جستجوی خانه‌ای جدید می‌پردازند. آن‌ها به همراه دوستان و ماجراجویان، سفر خود را با تأسیس یک شهر آرمانی در کنار رودخانه‌ای از سنگ‌های پیشاتاریخی که نامش را ماکوندو می‌گذارند، به پایان می‌رسانند.

چندین نسل از نسل بوندیا، آینده این شهر افسانه‌ای را که با جنون، عشق‌های غیرممکن، جنگی خونین و ترس از یک نفرین وحشتناک که آن‌ها را به یکصد سال تنهایی محکوم می‌کند، رقم خواهند زد.

رمان صد سال تنهایی که در سال 1967 منتشر شد، یکی از آثار نمادین «گابریل گارسیا مارکز»، برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 1982 به شمار می‌آید. این اثر که به عنوان یک شاهکار در ادبیات اسپانیایی-آمریکایی و جهانی شناخته می‌شود، با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و بیش از 50 میلیون نسخه از آن فروش رفته و به بیش از 40 زبان ترجمه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رمان صد سال تنهایی چیست؟ آیا این رمان را خوانده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما