تاریخ انتشار سریال Cross مشخص شد + تریلر

تاریخ انتشار سریال Cross اثری جنایی و هیجان‌انگیز که اقتباسی از رمان Cross است، از پلتفرم پرایم ویدیو (Prime Video) مشخص شد.

تاریخ انتشار سریال Cross (کراس)، اقتباسی از رمان به همین نام نوشته‌ی «جیمز پترسون»، مشخص شد. سرویس استریم «Prime Video» در نیواورلئانز اعلام کرد که تمامی 8 قسمت این سریال در تاریخ 14 نوامبر (24 آبان) روی این پلتفرم منتشر خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال Cross

تاریخ انتشار سریال Cross در 14 نوامبر 2024 (24 آبان 1043) اعلام شده است. «آلدیس هاج» در نقش «الکس کراس»، کارآگاه و روانشناس جنایی، در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد. او پیش از وقوع جرم قادر به درک روان قاتلین و قربانیان‌شان است تا بتواند آن‌ها را شناسایی و دستگیر کند.

این سریال که از قبل برای فصل دوم تمدید شده بود، بازیگرانی همچون «عیسیٰ مصطفی»، «خوانیتا جنینگز»، «آلونا تال» و… در آن بازی می‌کنند.

طبق گفته‌ی سرویس استریم «Prime Video»، سریال کراس داستان کارآگاهی به همین نام را دنبال می‌کند که علاوه بر کارآگاه بودن، یک روانشناس جنایی نیز است. او با توانایی منحصربه‌فرد خود، می‌تواند وارد ذهن قاتلین و قربانیان‌شان شود تا آن‌ها را شناسایی کند و در نهایت به دست قانون بسپارد. این سریال بر اساس رمان «جیمز پترسون» (1993) ساخته شده است.

 

«جیمز پترسون»، به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال فعالیت می‌کند. علاوه بر او، کمپانی‌های Amazon MGM Studios» ،«Paramount Television Studios» نیز در ساخت سریال کراس مشارکت داشته‌اند.

«پترسون» گفت:

این اولین سریالی است که می‌توانم به آن نگاه کنم و بگویم بله، این همان چیزی است که می‌خواستم. کمی خشن‌تر است و واقعیت کار پلیس را بهتر نشان می‌دهد. واقعاً از نحوه‌ی ساخت آن راضی هستم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار سریال Cross چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما