اخبار روز سینما

تاریخ انتشار سریال Alien: Earth مشخص شد

سریال Alien: Earth به کارگردانی «نوآ هاولی» به زودی از شبکه «FX» پخش خواهد شد و به دنیای پرطرفدار بیگانه عمق جدیدی می‌بخشد.

سریال جدید Alien: Earth که به عنوان پیش‌درآمدی برای فیلم کلاسیک علمی-تخیلی بیگانه در سال 1979 معرفی شده، 30 سال قبل از وقایع فیلم اصلی در زمین اتفاق می‌افتد. در حال حاضر، Alien: Earth با بازیگران برجسته‌ای مانند «سیدنی چاندلر»، «الکس لاوتر»، «ساموئل بلنکین»، «اسی دیویس»، «آداراش گوراو»، «کیت یانگ» و «تیموتی اولفانت» در حال تولید است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال Alien: Earth مشخص شد

«نوآ هاولی» در مصاحبه‌ای با «The Hollywood Reporter» اعلام کرد که سریال در حال حاضر در مراحل پایانی تولید و ویرایش است و به دلیل وجود بخش‌های گسترده جلوه‌های ویژه، به زمان بیشتری نیاز دارد. «هاولی» امیدوار است که این پروژه بتواند طرفداران سریال بیگانه را راضی کند و اظهار داشت که می‌تواند ده سال آینده زندگی من را پر نماید.

سریال Alien: Earth

طرفداران فیلم Alien که به تماشای فیلم Alien: Romulus در سینماهای Regal آمریکا رفته‌اند، با یک تیزر کوتاه 10 ثانیه‌ای از سریال جدید Alien: Earth مواجه شده‌اند. در این تیزر، زمین روی سطح صاف و براق یک موجود بیگانه منعکس می‌شود و سپس به سرعت به تصاویری نزدیک و سریع از این موجود بیگانه و در نهایت به لوگوی سریال و تاریخ پخش آن در سال 2025 منتقل خواهد شد.

سریال بیگانه: زمین در حالی که از عناصر دوگانه پروتئوس دوری می‌کند، قرار است دنیای سری فیلم بیگانه را به شکلی تازه و هیجان‌انگیز معرفی کند. همچنین این سریال در سال 2025 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Alien: Earth چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hypebeast

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا