اخبار روز سینما

تاریخ انتشار دو قسمت آخر فصل چهارم انیمه Demon Slayer مشخص شد

استودیو یوفوتیبل با انتشار یک تریلر، زمان دو قسمت آخر فصل چهارم انیمه Demon Slayer را اعلام کرد. در این قسمت‌ها، با زمان طولانی‌تری روبه‌رو خواهیم بود.

زمان دو قسمت پایانی فصل چهارم انیمه شیطان کش مشخص شده است. استودیو یوفوتیبل اعلام کرد که قسمت هفتم انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc قرار است 40 دقیقه باشد و در روز یکشنبه، 23 ژوئن 2024 (3 تیر 1403) پخش خواهد شد. قسمت هشتم و پایانی فصل چهارم نیز در روز یکشنبه، 30 ژوئن 2024 (10 تیر 1402) با مدت زمان 60 دقیقه پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ دو قسمت آخر فصل چهارم انیمه Demon Slayer

همچنین، تریلری از قسمت‌های پایانی این فصل منتشر شده است که در آن تصاویری از قسمت‌های گذشته را می‌بینیم. مهم‌ترین بخش این تریلر نمایش موزان در پایان آن است که وعده حضورش در دو قسمت پایانی فصل چهارم را می‌دهد.

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد. فصل دوم این انیمه در 18 قسمت به تولید رسید که 7 قسمت ابتدایی به آرک داستانی Mugen Train و 11 قسمت دیگر به آرک داستانی Entertainment District اختصاص داشتند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز بر اساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شد و در 11 قسمت پخش شد.

مانگا شیطان کش توسط «کویوهارو گوتوگه» خلق و برای اولین‌بار در سال 2016 منتشر شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه شیطان کش چیست؟ آیا فصل جدید این انیمه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا