اخبار روز سینما

تاریخ انتشار انیمه Lazarus مشخص شد

ادولت سوویم (Adult Swim) اعلام کرد که تاریخ انتشار انیمه Lazarus اثر جدید «شینیچیرو واتانابه»، کارگردان آثاری همچون کاوبوی بیباب و سامورایی چامپلو در سال 2025 از این شبکه خواهد بود.

«شینیچیرو واتانابه» برخی از برجسته‌ترین آثار انیمه‌ای را برای طرفداران این ژانر خلق کرده است و به نظر می‌رسد که این پروژه جدید نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. Adult Swim در چند سال اخیر چندین پروژه انیمه را تولید کرد و این بدان معناست که آن‌ها با چندین خالق مشهور همکاری کرده‌اند تا انیمه‌های جالب جدیدی را که قبلاً در رسانه‌های دیگر دیده نشده بود، به نمایش بگذارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار انیمه Lazarus مشخص شد

Adult Swim، امسال در کامیک-کان سن‌دیگو چیزهای زیادی برای نمایش داشت و یکی از پروژه‌هایی که در حال کار روی آن بود، انیمه لازاروس است. معرفی این انیمه که مدتی پیش اعلام شده بود، اکنون در حال آماده‌سازی برای عرضه در سال 2025 است.

لازاروس یک سریال انیمه‌ای جدید به کارگردانی «شینیچیرو واتانابه» برای استودیو MAPPA است و در حال حاضر برای انتشار با Adult Swim خودش را آماده می‌کند. این انیمه جدید، «چاد استاهلسکی»، کارگردان سری جان ویک را به عنوان طراح سکانس‌های اکشن و کمپانی Sola Entertainment را به عنوان تهیه‌کننده در اختیار خواهد داشت.

تاریخ انتشار انیمه Lazarus

در حالی که هیچ تصویر یا تیزر جدیدی منتشر نشده است، این شرکت تایید کرد که لازاروس یک اکشن هیجان‌انگیز و علمی تخیلی با 13 قسمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه‌های «شینجیرو واتانابه» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا