پس از پایان مانگای محبوب مدرسه قهرمانانه من، حالا وقت اعلام تاریخ انتشار احتمالی فصل پایانی انیمه My Hero Academia رسیده است.

هفته گذشته، بالاخره پس از چندین سال، مانگای محبوب My Hero Academia در هفته‌نامه شونن جامپ به اتمام رسید، اکنون خبرها حاکی از آن است که فصل پایانی این انیمه در سال 2025 به نمایش درخواهد آمد. طبق گزارش اسکرین‌رنت، این هفته شونن جامپ یک بروشور منتشر کرد که در آن نوشته بود فصل هشتم و نهایی این انیمه در سال آینده پخش خواهد شد.

تریلر انیمه My Hero Academia: You’re Next منتشر شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار احتمالی فصل پایانی انیمه My Hero Academia مشخص شد

با توجه به اینکه مانگای My Hero Academia در ماه اوت به پایان رسید، انتظار می‌رفت که فصل پایانی به زودی نمایش داده شود، اما این نخستین‌باری است که زمان انتشار فصل هشتم انیمه مدرسه قهرمانانه من به صورت رسمی تأیید می‌شود.

تاریخ دقیق‌تری برای پخش انیمه اعلام نشده است. این انیمه و دیگر انیمه‌های فصلی معمولاً همزمان با فصول واقعی طبیعت، یعنی بهار، تابستان، پاییز و زمستان پخش می‌شوند. در حالی که انیمه مای هیرو آکادمیا هر سال به طور مرتب در فصل بهار آغاز می‌شد، در چند فصل اخیر بین بهار و پاییز جابه‌جایی داشت و هیمن اتفاق، حدس و گمان‌ها را گسترش می‌دهد.

فصل جاری، یعنی فصل 7، در بهار امسال آغاز شد و به همین دلیل ممکن است طرفداران انتظار داشته باشند که فصل پایانی، یعنی فصل 8، در پاییز 2025 به نمایش درآید که معمولاً از اکتبر آغاز می‌شود؛ هرچند که هنوز هیچ چیز به طور رسمی اعلام نشده است.

انیمه My Hero Academia

مای هیرو آکادمیا از سال 2016 آغاز به کار کرد و بلافاصله به محبوبیت رسید. این انیمه داستان «ایزوکو میدوریا» را روایت می‌کند که در حال ورود به یک مدرسه برای قهرمانان است. علاوه بر هشت فصل انیمه، چهار فیلم و تعداد زیادی بازی نیز از این سریال منتشر شده است.

انتظار می‌رود فصل پایانی این انیمه با توجه به محبوبیت آن، تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز برای طرفدارانش به ارمغان آورد و به داستان قهرمانانه «ایزوکو میدوریا» پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه سریالی My Hero Academia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما