اخبار روز سینما

تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا با عنوان Season 72 !

پس از اینکه آلبوم جدید متالیکا، در سال 2023 پخش شد و تاریخ دقیقی اعلام نشد چندب پی تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا با عنوان Season 72 به انتشار رسید.

گروه متالیکا ، پس از ابتدای سال 2023 اعلام کرد که آلبومی در همین مورد می‌کند همه نگاه‌ها به تاریخ انتشار آلبوم بود تا امروز،، در اخبار رسمی رسمی رسمی رسمی رسمی رسمی رسمی رسمی رسمی، تاریخ عرضه جدیدترین آلبوم متالیکا را اعلام کردند.

تاریخ انتشار Season 72 توسط متالیکا که در متال می‌باشد، در تاریخ جمعه، 14 آوریل منتشر شد که یازدهمین آلبوم این گروه کالیفرنیایی است.

تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا با عنوان Season 72

آلبوم جدید متالیکا، گروه موسیقی متال، روز جمعه ۱۴پریل به بازار عرضه می‌شود. آلبوم یازدهمین گروه کالیفرنیایی کالیفرنیایی فصل (72 فصل) نام مطمئنا بزرگترین آلبوم هوی متال چند بعدی و یکی از بزرگترین آلبومهای کل صنعت موسیقی در سال 2023 2023 خواهد بود.

این آلبوم ، آلبوم قبلی این گروه به اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم را این آلبوم منتشر می کند. از ترک لیست این آلبوم، می‌توانم به Shadows Follow, Screaming Suicide, Sleapwalk My Life Away, You Must Burn, Lux Æterna, Crown of Barbed Wire, Chasing light, If Darkness Had a Mirrones Room, Too Far of Mirrones Son.

در ادامه می‌توانید از کنسرت گروه متالیکا را ببینید:

تاریخ انتشار Season 72 توسط متالیکا

تاریخ عرضه جدیدترین آلبوم متالیکا

متالیکا، گروه موسیقی هوی متال آمریکایی است که در سال ۱۹۸۱ در شهر لس آنجلس خود را آغاز کرد و در سال ۱۹۸۳ اولین را با نام همه‌شان را بکشید منتشر می‌کند. متالیکا ۱۰ استودیویی، ۳ آلبوم زنده، ۵ کار اضافه (extended play)، نماهنگ و ۴۵ تک‌آهنگ منتشر کرده است.

این گروه ۸ بار برنده‌ی جایزه‌ای را دریافت می‌کند که به نوبه خود یک می‌شود و هر ۱۰ آلبوم از این گروه نیز در رنکینگ رنکینگ بیلبورد ۲۰۰۰۰ از شماره یک کار شروع می‌شود که این موضوع نیز یک می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا