اخبار روز سینما

تاروت روزانه پیش بینی سرنوشت شما بر اساس تاروت


تاروت چیست؟ تاروت روشی برای پیشگویی و پیشگویی است. خواندن تاروت از دوران باستان یک سنت بوده است. خواندن تاروت این روزها بسیار محبوب است. 4 سه شنبه تاروت مهر در زیر می توانید 1402 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: اعتدال

امروز شما نگران چیزی هستید و زمانی که نمی توانید مشکلی را به سرعت حل کنید، آن موضوع در خط مقدم ذهن شما باقی می ماند و در تمام طول روز بر افکار شما مسلط است.

برخی از مسائل باید برای مدتی کنار گذاشته شود تا در زمان مناسب تری به آنها رسیدگی شود. اجازه دهید جهان امروز قدم بگذارد و جادوی خود را انجام دهد.

اگر دست خود را به روی دنیا باز کنید، نتیجه ای بهتر از آنچه انتظار داشتید خواهید گرفت.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: جادوگر

این غیرقابل انکار است که شما با استعداد و با استعداد هستید. امروز ممکن است از شما خواسته شود که برخی از این ویژگی های شگفت انگیز را اعمال کنید.

ممکن است از شما خواسته شود که به دیگران بیاموزید چگونه کاری را به خوبی انجام دهند تا امرار معاش کنند.

این یک قدم بزرگ برای شماست زیرا دانش خود را در اختیار دیگران قرار می دهید. از به اشتراک گذاشتن دانش خود نترسید زیرا تحصیلات می تواند به شما کمک کند تا کار خود را بهتر از قبل انجام دهید.

خرداد

کارت تاروت: ملکه

وقتی نقاط ضعف و آسیب پذیری خود را بپذیرید و از افشای آنها نترسید، قوی ترین هستید!

لطافت و مهربانی در انرژی زنانه شما نهفته است و بیان آن شما را برای کسانی که با آنها هستید محبوب می کند. از نشان دادن جنبه شیرین و مهربان خود به دیگران نترسید.

تیر

کارت تاروت: جهان

تنها یک راه برای داشتن زندگی ای که همیشه می خواستید وجود دارد: “برای آن سخت کار کنید!”

شما رویاهای بزرگی دارید، پس به کمتر راضی نشوید و در منطقه راحتی خود بمانید. هدفی را تعیین کنید که شما را می ترساند و هر روز یک قدم به سمت آن بردارید.

مرداد

کارت تاروت: برج

برخی از مشکلات را می توان پیش بینی کرد، برخی را نمی توان. وقتی زندگی ناگهان در مسیر اشتباه قرار می گیرد، ممکن است احساس سردرگمی کنید.

لحظاتی مانند این برای جلب توجه شما، برای تکان دادن شما هستند. نه برای ناراحت کردنت، بلکه برای بیدار کردنت. آنها به شما کمک می کنند تا آنچه را که دوست ندارید شناسایی کنید و سپس آن را تغییر دهید.

شهریور

کارت تاروت: مرگ

هیچ کس خداحافظی را دوست ندارد. هرگز آسان نیست که چیزی را که زمانی دوست داشتید (یا از آن متنفر بودید) رها کنید زیرا بخشی از تاریخچه زندگی شماست.

امروز می توانید آینده خود را دوباره تعریف کنید. شما تصمیم می گیرید که بعداً چه کاری می خواهید انجام دهید. ممکن است امروز کمی غمگین شوید، اما در واقع روز بسیار خوبی برای شماست.

مهر

کارت تاروت: خورشید

امروز فقط در روحیه خوبی هستید. شما به دنبال انرژی مثبت هستید و به کمتر از چیزی که واقعاً آرزو دارید راضی نمی شوید.

امروز مصمم هستید که از زمان خود نهایت استفاده را ببرید و به اهداف خود برسید، مهم نیست در بقیه هفته چه اتفاقی می افتد. شما مطمئن هستید و آماده انجام هر کاری هستید.

آبان

کارت تاروت: درویشی

امروز می خواهید خود را در موسیقی غرق کنید تا از هیاهوی دنیا دور شوید. برای دوری از جمعیت، فراموش نکنید که AirPods خود را در گوش خود بگذارید و از خانه بیرون نروید!

امروز می خواهید از هر چیزی که باعث استرس عاطفی می شود فاصله بگیرید و به جای آن بر دنیای درون خود تمرکز کنید.

آذر

کارت تاروت: ماه

مردم همیشه رنگ واقعی خود را نشان نمی دهند. می توانید بفهمید که آنها حقیقت را از شما پنهان می کنند. امروز نیازی به تماس با کسی نیست.

در عوض، روی زندگی خود و کارهایی که برای بهبود آن باید انجام دهید تمرکز خواهید کرد. اگر کسی می خواهد تقلبی باشد، بگذار جعلی باشد!

دی

کارت تاروت: جهان

وقت آن است که بال های خود را باز کنید و ببینید زندگی شما تا کجا می تواند پیش برود. شما هرگز نمی دانید چقدر می توانید به دست آورید.

برای رسیدن به اهدافتان منتظر اجازه هیچکس نباشید و زندگی را که قرار بود زندگی کنید داشته باشید. امروز روز توست.

بهمن

کارت تاروت: دو فنجان

شما در حال حاضر احساس زیادی دارید و این احساسات پیامی برای شما دارند. چرا تجربیات خود را پنهان می کنید یا وانمود می کنید که آنها را ندارید؟

شما فردی پیچیده با قلب بزرگ هستید. گریه کردن برای شما خوب است. وقتی این کار را انجام دهید، خنده شفابخش می آید.

اسفند

کارت تاروت: سه شمشیر

خائن کسی است که از خود ناراضی است. ممکن است خودتان را به خاطر اتفاقی که افتاده سرزنش کنید، اما رفتار دیگران با شما تاثیری در شگفت انگیز بودن شما ندارد.

مردم هر کاری که بخواهند انجام می دهند و با وجود اینکه در حال حاضر همه چیز برای شما دردناک است، هیچ رویدادی نمی تواند شخصیت شما را زیر سوال ببرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا