«تاروت» مجموعه ای از کارت های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی به عنوان کارت بازی گروهی در نقاط مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا استفاده می شد. تاروت بیشتر در بازی های اروپا استفاده می شد اما امروزه در اکثر کشورهای اروپایی و انگلیسی زبان بیشتر جنبه فال دارد. دنباله تاروت 21 شهریور 1402 را در زیر می خوانید.

فروردین

کارت تاروت: شش شمشیر

غلبه بر ترس از شکست کار آسانی نیست. گذشته یا خاطره کسی که زمانی شما را آزار داده ممکن است از نظر عاطفی شما را تهدید کند و شما را عقب نگه دارد، اما شما این قدرت را دارید که بر آن غلبه کنید و به جلو بروید.

این تصمیم‌هایی است که هر روز می‌گیرید، شما را به رویاهایی که می‌خواهید در زندگی‌تان به دست آورید، نزدیک‌تر می‌کنند.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

آنچه در شریک عاشقانه خود به دنبال آن هستید بسیار مهم است. اگر نمی دانید، اکنون زمان یادگیری است.

شما باید در مورد نوع رابطه ای که می خواهید داشته باشید کاملاً واضح باشید. همه را بیابید و یادداشت کنید، از احساسی که می خواهید با او تجربه کنید تا کارهایی که از انجام آنها لذت می برید.

خرداد

کارت تاروت: نه شمشیر

تغییر هرگز آسان نیست. شاید به همین دلیل است که محبوب شما دمدمی مزاج است.

ممکن است ترس یا احساسات او را درک نکنید. به یاد داشته باشید که فقط در صورت درخواست کمک کنید. با او مهربانانه و محترمانه رفتار کنید.

تیر

کارت تاروت: هفت چوبدست

نوشتن برای روح خوب است. ممکن است نتوانید کلمات مناسب برای نوشتن پیدا کنید، اما همه چیز و افکارتان را روی کاغذی که در ذهنتان است بیاورید. این بهترین راه برای پاکسازی و شفاف سازی ذهن شماست.

مرداد

کارت تاروت: مرگ

رها کردن یک فرآیند مهم است. شما باید خاطرات جدیدی بسازید تا جایگزین خاطرات قدیمی شوید. فقط یک بار در روز این کار را انجام دهید.

شهریور

کارت تاروت: پنج سکه

پیدا کردن یک شغل خوب در حال حاضر می تواند کمی دیوانه کننده باشد. امیدوارید مکانی مناسب برای نشان دادن مهارت های خود پیدا کنید. به کمتر بسنده نکن به یاد داشته باشید که هر “نه” شما را به “بله” آینده خود نزدیک می کند.

مهر

کارت تاروت: امپراطور

اشکالی ندارد عصبانی باشید. واقعیت یک موقعیت ممکن است خوشایند نباشد، اما احساس ناراحتی می تواند انرژی بزرگی برای ایجاد تغییر باشد.

آبان

کارت تاروت: ستاره

کائنات همیشه اینجاست تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند. او ساکت نمی ماند؛ بلکه در رویاها و رویاها یا از طریق اعداد و نشانه های متوالی با شما ارتباط برقرار می کند.

آذر

کارت تاروت: ملکه چوب دست

خرد در درون بدن زمزمه می کند. شما باید به آن صدای درونی در قلب خود گوش دهید. او زمانی با شما صحبت خواهد کرد که شما برای گوش دادن آماده باشید و آنچه را که باید بدانید به شما می گوید.

دی

کارت تاروت: شش جام

خاطرات دوران کودکی ممکن است دور به نظر برسند، اما هنوز امید به تفریح، خنده و شادی همیشه در ذهن شما زنده است.

کودک درون شما همیشه هوشیار است و شما را تشویق می کند تا جایی که ممکن است به بازی و تفریح ​​بپردازید.

بهمن

کارت تاروت: به دار آویخته

وقتی می‌دانید چگونه چیزی را که نیاز دارید به دست آورید، منتظر نباشید تا دیگران بیایند و آن را به شما بدهند.

در راه استقلال لازم است از هیچکس کمک نگیرید و کارها را خودتان انجام دهید. ایستادن روی پای خود به شما شادی بیشتری می دهد.

اسفند

کارت تاروت: جهان

شانس در زمانی که به آن نیاز دارید در خانه شما را می زند. شما ممکن است نتوانید پیش بینی کنید که این از کجا می آید، چگونه می آید، چگونه زندگی شما را تغییر می دهد. اما اگر به تاریخچه زندگی خود نگاه کنید، خواهید دید که چند بار معجزه ای رخ داده و به شما کمک کرده تا راهی پیدا کنید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *