اخبار روزعمومی

فال تاروت “۲۸ شهریور ۱۴۰۲” | کارت تاروت و سرنوشت هیجان‌انگیزتان را از اینجا بخوانید!

فال تاروت روزانه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ را از اینجا بخوانید.

تاروت یک مجموعه کارت بازی است که از نیمه قرن ۱۵ام میلادی در اروپا، شامل کشورهای فرانسه و ایتالیا، برای بازی گروهی ورق مورد استفاده قرار میگرفت. امروزه، تاروت به نوعی به عنوان فال به کار میرود و تاروت فال، طرفداران زیادی در بین مردم دارد. در ادامه، فال تاروت با تاریخ 29 شهریور سال 1402 را می‌توانید بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: ده سکه

شما به شکل بی وقفه به دنبال دستیابی به اهدافتان بوده‌اید و به همین دلیل برای چیزهای بسیاری مانند سلامتی، خوشبختی و موفقیت قابل تحسین هستید. حتی اگر هنوز به دنبال هدف نهایی‌تان نرسیده‌اید، اما در مسیر رسیدن به آن هدف هستید.

اردیبهشت 

کارت تاروت: نه شمشیر

اجازه نده سمت تاریک زندگی شما را خراب کند. وقتی به مانعی برخورد می کنید، فکر منفی آسان است. اتفاقات به ظاهر بد همیشه رخ می دهد.

در آینده به این شکست کوچک در رابطه خود خواهید خندید! همه چیز در حال حاضر بسیار دشوار به نظر می رسد، اما به زودی شما مانند قبل خواهید شد.

خرداد

کارت تاروت: قدرت

نیازی به پوشیدن ماسک نیست! در یک محیط، می توانید قوی و ضعیف باشید. وقتی توانستید به اشتباه خود اذعان کنید یا خطایی انجام دادید، بهترین کار شخصیت شما را نشان می دهد. متواضع بودن مهم است – تنها چیزی که مهم است!

تیر

کارت تاروت: ابله

شما آماده اید تا وارد یک رابطه شوید. قلب شما ممکن است به شما بگوید که این شخص خاص و متفاوت است. تجربه عشقی که دارید چیزی است که هرگز با شخص دیگری نداشته اید. و این بی نظیر است…

فال تاروت "۲۸ شهریور ۱۴۰۲" | کارت تاروت و سرنوشت هیجان‌انگیزتان را از اینجا بخوانید!

مرداد

در حالتی که با چیزی که نمی‌خواهید مواجه شده‌اید، باید بدانید که نقش آدم خوب بودن کفایت نمی‌کند و بهترین راهبرد، بیان صریح نظر است. اگر به هر دلیلی چیزی در رابطه با خودتان نامطلوب به نظر می‌رسد، به آرامی این امر را به اطرافیانتان بیان کنید.

شهریور

کارت تاروت: شش سکه

وقتی در یک رابطه هستید، هر دو نفر باید تلاش کنند تا این رابطه به نتیجه برسد. اما روزهایی پیش می‌آید که یکی از شما حال خوبی ندارد و دیگری ممکن است نیاز به تلاش داشته باشد.

دادن و دریافت عشق به کسی که همین کار را برای شما انجام می دهد تجربه زیبایی است.

مهر

کارت تاروت: دو جام

وقتی حس نامطمئنی در مورد آمادگی برای یک رابطه دارید، منتظر سردرگمی و ناراحتی هستید. حتی اگر مایل به برقراری ارتباط با یک فرد دیگر هستید، اما هنوز به طور قطعی مطمئن نیستید که آماده و تعهد آن رابطه هستید، ممکن است شک و تردید را با خود حمل کنید.

در این شرایط، مهم است که خود را در مورد نیازها و ترجیحات خود صادقانه باشید و با فرد مورد نظر به صراحت صحبت کنید. شاید این کمک کند تا به نتیجه‌ای در مورد تلاش برای ایجاد یک رابطه برسید.

به هر حال، نگران نباشید، این حس نامطئنی و غیرقطعی در مورد آمادگی برای رابطه بسیار طبیعی است و معمولاً با گذر زمان برطرف می‌شود. همچنین، خطر روبرو شدن با این احساسی که شما را از برقراری رابطه باز می‌دارد، می‌تواند در مواجهه با ریسک‌های جدید و رشد شخصی شما موجب تحریک شما شود.

آبان

کارت تاروت: سه فنجان

کارها را به راحتی و بدون تلاش زیاد انجام می دهید. اما احساس می کنید چیزی برای شما مناسب نیست و مطمئن نیستید که چیست. وقتی قلبت مطمئن نیست، به آن توجه کن.

آذر

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

امروز ممکن است با شخصی مواجه شوید که درباره شما شایعه پراکنی کرده یا در مورد شما از حضور شما غیبت کند. در چنین شرایطی، شما باید تصمیم بگیرید که آیا سکوت کنید و اجازه دهید او صحبت کند و به خودتان ضربه بزند یا با دنبال کردن صحبت‌های او و پرسیدن پرسش‌های لازم یک راه حل برای این مسئله پیدا کنید. شاید وقتی که صحبت‌های او را می‌شنوید، خوشتان نیاید، اما بهتر است این زمان را به عنوان یک درس برای یادگیری از تجربه بیشتر ببینید. بهتر است در برابر افرادی که غیبت می‌کنند و اشاعه پراکنی می‌کنند، مراقب باشید و با آنان برخورد درستی داشته باشید.

دی

کارت تاروت: شش جام

گذشته ممکن است زیبا باشد؛ مخصوصاً وقتی با عشق به کسی فکر می کنید که زمانی دوستش داشته اید. شما نمی توانید به عقب برگردید، اما می توانید از زیبایی هایی که گذشته به زندگی شما آورده است، قدردانی کنید.

بهمن

کارت تاروت: یک سکه

هر روز، یک هدیه بزرگ به ما داده شده است که می‌توانیم به دور از مشغله‌های روزانه، دنیای پیرامون خود را بیشتر بشناسیم و از فرصت‌هایی که کمتر به دیگران دسترسی دارند، بهره‌مند شویم. توانایی‌های زیادی به ما داده شده است که اگر با حفظ رفتارهای خیره‌بخش، آن‌ها را به خدمت دیگران بگذاریم، می‌توانیم شخصیتی سخاوتمند و خوشبخت شکل دهیم.

اسفند

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

شما ایده هایی در سر دارید و این ایده ها باعث شده که بخواهید چیزهای جدیدی اختراع کنید. ممکن است برای شروع به چیز زیادی نیاز نداشته باشید، اما برای موفقیت به روحیه مثبت، اشتیاق و انگیزه نیاز دارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا