اخبار روز سینما

تاروت روزانه / تاروت فردا یکشنبه 10 تیر ماه 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیشگویی است که مبتنی بر اتصال کارت های تاروت به یکدیگر است. هر کارت تاروت نماد و معنای خاص خود را دارد. استراتژی و تصمیم گیری مورد نیاز است. تاروت فردا یکشنبه 10 تیر 1403 بخوانید.

خواندن تاروت ذاتی فروردین

کارت تاروت: کارت خورشید

ماه آوریل، امروز برای شما یک روز آفتابی است. شما مملو از شور و شوق خواهید بود، احساس سرزندگی خواهید کرد و از احساس رفاه باورنکردنی لذت خواهید برد. آزادی و آزادی را که با ساده زیستن و انجام کاری که بیشتر از همه از آن لذت می برید حاصل می شود، تجربه کنید. به لذت های ساده مانند گذراندن وقت با عزیزان خود در دامان طبیعت یا خواندن کتاب در باغ خود بازگردید!

قبل از اینکه خیلی دیر شود دریابید! هوش مصنوعی می تواند حتی سخت ترین کارها را در کمتر از 1 دقیقه انجام دهد: ایجاد لوگو، انجام معماری، نوشتن یک مقاله طولانی، خلاصه کردن یک کتاب و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. اکنون به صورت رایگان بیاموزید:

خواندن تاروت ذاتی اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

اردیبهشت ماه ماهی ها، کاریزمای بی باک و روابط مستقیم شما با مردم در سخت ترین کار امروز مفید خواهد بود. اگر در زمینه پلیس یا جنایی فعالیت می کنید، علامت خود را به جا می گذارید. اما سعی کنید در خانه سخاوتمند باشید، از ذهن خود استفاده نکنید. برای داشتن یک رابطه آرام، به حرف دل خود گوش دهید.

خواندن تاروت ذاتی خرداد

کارت تاروت: کارت سه فنجان

خرداد ماهی های عزیز، همه چیز باید خوب پیش برود، به خصوص در زمینه عشق. شما می توانید حداقل انتظار یک دیدار مجدد خوشایند را با کسی یا چیزی که مدتی از آن جدا شده اید داشته باشید. همچنین می‌تواند به معنای جشنی از شما یا کسی باشد که به او اهمیت می‌دهید، مانند جشن تولد نوزاد جدید، عروسی یا رویدادهای شاد دیگر. از بودن در کنار دوستان و اقوام خود لذت می برید.

خواندن تاروت ذاتی تیر

کارت تاروت: کارت عدالت

جولای جان، حوزه روابط به توجه شما نیاز دارد. سعی کنید با جسم، ذهن، روح خود هماهنگ باشید و احساس خوبی داشته باشید. همچنین باید سعی کنید امروز در همه امور خود تعادل ایجاد کنید. شما در موقعیتی قرار می گیرید که می توانید از موقعیت و قدرت خود به طور سازنده تری استفاده کنید. کسانی که به عنوان وکیل، معلم، ستاره شناس و قاضی کار می کنند، بی طرف هستند و به نفع دیگران کار می کنند.

خواندن تاروت ذاتی مرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

مرداد ماهی ها، شما از نظر پول و قلب نیز ثروتمند هستید. پول از منابع غیرمنتظره می آید. شما بسیار تجارت گرا و بسیار مبتکر هستید. امروز روی هر فعالیتی که پتانسیل ایجاد ثروت یا شغل بیشتر را دارد تمرکز می کنید. شما می توانید هر سرمایه گذاری را به موفقیت تبدیل کنید و تقریباً در هر جایی یک فرصت تجاری پیدا کنید! شما نسبت به عزیزان خود سخاوتمند خواهید بود.

خواندن تاروت ذاتی شهریور

کارت تاروت: کارت شیطان

شهریور ماهی ها، عادت های بد و دوستی های بد ممکن است امروز به شما آسیب برساند. شهوت، اشتیاق، وسواس و تقلب، دروغ می تواند به شما آسیب برساند. نیروهای منفی بازی هستند. احساس ناامیدی می کنید و نگاه بدبینانه ای به زندگی دارید زیرا احساس می کنید خیلی چیزها از کنترل شما خارج است. شما از بدترین ها می ترسید، به این معنی که ترس های شما شما را عقب نگه می دارد و شما را از داشتن یک زندگی رضایت بخش تر و خوش بینانه باز می دارد.

خواندن تاروت ذاتی مهر

کارت تاروت: کارت عاشق

اکتبر عزیز، امروز احساس شادی و رقابت می کنید. پیوندی که با شریک زندگی تان ایجاد می کنید بسیار قوی است و منعکس کننده یک ازدواج، ارتباط با همسر یا رابطه بسیار نزدیک است. هماهنگی و جاذبه متقابل، اعتماد به یکدیگر به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا بر موانع زندگی غلبه کنید. جاذبه فیزیکی قوی است و میل به صمیمی بودن با یکدیگر نیز قوی است.

خواندن تاروت ذاتی آبان

کارت تاروت: Two of Wands

آبان ماهی ها، شما پروژه را تا پایان ترک نمی کنید. ممکن است صحبت ها و وعده های معناداری در تجارت شراکتی وجود داشته باشد. امروز احساس می کنید بسیار قوی و نوآور هستید. یک پیام یا خبر خوب از سرزمین های دور روی کارت است. برخورد سازمان یافته و هماهنگ شما با مردم فوق العاده است. امروز فرصتی فرا خواهد رسید که می تواند مبنایی برای آینده ای بسیار موفق باشد.

خواندن تاروت ذاتی آذر

کارت تاروت: کارت شمشیر جدید

آذر ماهی جان، سفر بیان کرد. برای این تنظیم کنید. تصمیمات عجولانه و مقایسه با دیگران روز شما را می سازد. در محل کار وارد سیاست های کثیف نشوید و یاد بگیرید که در زندگی شخصی خود به روابط اعتماد کنید. تکبر و نگرش مشکوک شما می تواند در روابط موجود تضاد ایجاد کند. امروز روز جستجوی شغل یا شریک زندگی نیست.

خواندن تاروت ذاتی دی

کارت تاروت: کارت King of Wands

دی ماهی های عزیز، افزایش وضعیت، ترفیع یا عنوان در کارت است. شما در موقعیتی هستید که می توانید قدرت و اقتدار را اعمال کنید. این زمانی است که شما از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی در بهترین حالت خود هستید. سلامتی، نشاط و نشاط درونی دائماً شما را پر از انرژی و الهام می کند. از آنجایی که پایه های بسیار سالم و محکمی دارید، می توانید تصمیم مهمی در مورد شغل یا رابطه خود بگیرید.

خواندن تاروت ذاتی بهمن

کارت تاروت: نه کارت پول

بهمن ماهی های عزیز، امروز احساس خوش شانسی می کنید. تلاش شما برای یافتن خانه ای در منطقه/کلنی شیک، مقصد نهایی خود را پیدا خواهد کرد. این بزرگترین دستاوردی است که می توانید برای همان معامله به دست آورید. مشکلات مالی حل خواهد شد، زیرا عاقلانه منابع، موجودی بانکی و پس انداز خود را ثبت می کنید. شما چیزهای زیادی برای افتخار و امید خواهید داشت. انتظار داشته باشید که بهترین اتفاق بیفتد.

خواندن تاروت ذاتی اسفند

کارت تاروت: چهار کارت پول

اسفند ماهی ها، ممکن است از ترس از دست دادن همه چیزهایی که تاکنون به دست آورده اید، برای ریسک کردن، چه از نظر مالی و چه از نظر عاطفی، مردد باشید. در نتیجه، ممکن است به طور مبهم احساس نارضایتی و ناراحتی کنید. شما به خواسته ها و نیازهای خود باز نیستید. مالکیت و طمع در ذهن شما باقی می ماند که حتی به شما اجازه نمی دهد هزینه های لازم را انجام دهید. پس انداز پول، پول درآوردن است، این تئوری شماست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا