اخبار روز سینما

تاروت روزانه / تاروت فردا پنجشنبه 3 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال یک سیستم پیشگویی است که از کارت های مخصوص برای تفسیر وقایع و پیش بینی آینده استفاده می کند. کارت های تاروت فال حاوی نمادها، عناصر و اصولی هستند که به تفسیر و پیش بینی کمک می کنند. تاروت یک ابزار پیشگویی و همچنین یک راه روحی و روانی برای کمک به شناخت بهتر خود و دیگران است.

متولد شدن فروردین

ظاهر شدن این کارت به صورت وارونه در طالع بینی شما نشان می دهد که اگرچه اتمام یک طرح یا پروژه به دلیل موانع زیاد به تعویق افتاده است، اما جای نگرانی نیست زیرا خیلی زود تکمیل می شود و به نتیجه موفقیت آمیز منجر می شود.

متولد شدن اردیبهشت ماه

پشت این کارت می گوید که ترس ها و اضطراب های شما به شکست عصبی تبدیل شده است. و تناسب اندام خود را از دست دادید. مشاوره با یک مشاور یا روان درمانگر دلسوز می تواند به شما در حل مشکلات کمک کند.

متولد شدن خرداد

چیزهایی که قبلاً بسیار روشن و مسلم به نظر می رسیدند، دیگر نمی توان آنها را قطعی دانست و برخی رازها و رازهای مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می شوند. اما هنوز همه چیز روشن نشده است. .

متولد شدن تیر

با یک زن حسود ملاقات خواهید کرد. بی ثباتی، بلاتکلیفی و احساس ناامنی او باعث می شود که افکار و خیالات نادرست در ذهنش رشد کند و به سرعت دیگران را سرزنش و سرزنش کند.

متولد شدن مرداد

این کارت نشان دهنده مرگ فیزیکی و جسمی نیست، بلکه نشان دهنده پایان چرخه کاشت بذرهای جدید است، مانند برداشت خرمن. کارت نشان دهنده زمان تنظیم و تسویه حساب و مکث و تعلیق در این بین است. مرحله پیری و جوانی در سطح بالاتر، این کارت (کارت مرگ) می تواند بیانگر ارزیابی مجدد زندگی، تغییر و تحول در آگاهی و تفکر شما باشد.

متولد شدن شهریور

این کارت معکوس شده در مورد سوء استفاده است. این امکان وجود دارد که در گذشته از قدرت خود بر دیگران سوء استفاده کرده باشید یا بدون در نظر گرفتن احساسات آنها این کار را برای تحقق خواسته های خود و دستیابی به موفقیت انجام داده باشید.

متولد شدن مهر

در صورت معکوس شدن، این کارت می تواند به شما در مورد یک زن غیرقابل اعتماد که نمی توان به او اعتماد کرد یا اعتماد کرد هشدار داد. او از نظر عاطفی ضعیف و بی ثبات است و در احساسات خود غوطه ور است و مستعد حملات عصبی است.

متولد شدن آبان

این کارت مرحله ای از زندگی شما را توصیف می کند که هماهنگ، خوش آهنگ، موفق، پر از زیبایی و شادی است. روابط شما با خانواده و دوستان شاد و محبت آمیز است. کارت “بانو” نیز نشان دهنده سلامتی است. زمان تحولات و خلاقیت های معنوی مهم است.

متولد شدن آذر

با یک زن حسود ملاقات خواهید کرد. بی ثباتی، بلاتکلیفی و احساس ناامنی او باعث می شود که افکار و خیالات نادرست در ذهنش رشد کند و به سرعت دیگران را سرزنش و سرزنش کند.

متولد شدن دی

این کارت در مورد خانواده و سنت های خانوادگی است. ممکن است به ثروت و دارایی خانواده یا ارث گذشته مربوط باشد. این کارت از دستیابی به ثروت و امنیت مالی فراوان در نتیجه رنج و تلاش نیاکان ما خبر می دهد.

متولد شدن بهمن

این کارت همیشه نشان دهنده یک انتخاب دشوار است، معمولاً در مسائل عشقی. با این حال، به دلیل ارتباط آن با کارت های دیگر، می تواند یک انتخاب در مورد تجارت، دارایی یا دارایی شما نیز باشد. به طور کلی این کارت پیام رسان عالم بالاست و اهمیت حقیقت، پاک ترین انگیزه ها و مطالب را به شما می گوید.

متولد شدن اسفند

مشکلات و شکست هایی که با آن مواجه می شوید ناشی از دودلی و دودلی خودتان است. چرا از انجام هر عمل یا فعالیتی می ترسید؟


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا