اخبار روز سینما

تاروت روزانه تاروت برای سرنوشت شما چه پیش بینی کرد؟


به گزارش شامن هابر: تاروت خوانی یکی از روش های فال گیری است. تاروت خیلی قدیمی است. تاروت انواع مختلفی دارد. بسیاری از مردم به شدت به تاروت اعتقاد دارند و فکر می کنند که درست است. دنباله تاروت 26 مهر تو می خوانی

فروردین

کارت تاروت: رستاخیز

همه ما اشتباه می کنیم و امروز می توانید یک قدم به عقب بردارید تا مشکلی را که اشتباه پیش آمده برطرف کنید.

یکی از راه‌های جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند این است که کارها را به آرامی انجام دهید و مطمئن شوید که در حین انجام کارها متمرکز می‌مانید. انجام چند کار ممکن است راه حل خوبی نباشد.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: پنج فنجان

امروز کمی بیش از حد حساس هستید و پنج جام نشان می دهد که احساسات پیچیده در راه است. ممکن است بخشی از زندگی شما وجود داشته باشد که هنوز نیاز به درمان دارد.

اگر بیش از حد احساساتی هستید، سعی کنید چرت بزنید یا به ذهن خود استراحت دهید. چیزی آرامش بخش می تواند به شما کمک کند در پایان روز احساس بهتری داشته باشید.

خرداد

کارت تاروت: یک سکه

این شگفت انگیز است که چگونه یک تصمیم کوچک می تواند جریان زمان را تغییر دهد. ممکن است یک راه سرگرم کننده و غیرمعمول برای کسب درآمد کشف کنید.

شاید فرصت عالی به دست آورید زیرا خود را در زمان مناسب در مکان مناسب قرار داده اید. ریسک کردن امروز ممکن است بهترین انتخاب شما باشد.

تیر

کارت تاروت: چهار شمشیر

شما باید تصمیمات مهم زیادی بگیرید. شاید بهتر باشد آنها را روی کاغذ بنویسید. فهرستی از مزایا و معایب تهیه کنید. سعی کنید در مورد جزئیات یک ایده با دقت فکر کنید.

وقتی منطقی هستید و بر اساس منطق تصمیم می گیرید نه احساسات، به راحتی می توانید گزینه های خود را محدود کنید.

مرداد

کارت تاروت: شوالیه پول

شما کسی هستید که امروز کارها را انجام خواهید داد. شما انرژی زیادی دارید و می توانید با استفاده از تخیل خود لذت زندگی خود را به دست آورید.

امروز هیچ چیز نمی تواند شما را از رسیدن به آنچه می خواهید باز دارد. یک شغل، یک ماشین، هر چیزی که بخواهید مال شماست اگر ذهن خود را به آن بسپارید.

شهریور

کارت تاروت: شوالیه شمشیرها

امروز سرزنده، مصمم و شجاع هستید. در واقع شما از آن دسته افرادی هستید که هرگز با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

بر مشکلات غلبه خواهید کرد. به نظر می رسد همیشه جنبه روشن یک چالش را پیدا می کنید. برای دیگران، شما یک فرد انگیزشی هستید.

مهر

کارت تاروت: امپراطور

شما بیشتر عاشق هستید تا جنگجو، اما وقتی کارت تاروت امپراتور را می بینید، نشان می دهد که باید توانایی خود را برای مقاومت در برابر مشکلات نشان دهید.

امروز روزی نیست که جنبه نرم خود را نشان دهید. ممکن است لازم باشد به دیگران نشان دهید که سخت‌تر از آن چیزی هستید که آنها فکر می‌کنند.

آبان

کارت تاروت: هفت سکه

امروز از آن روزهایی است که سکوت کلید طلایی است. شما کارهای مهم زیادی برای تکمیل دارید.

ممکن است برای شما سخت باشد که به دیگران بگویید فعلاً باید فعالیت های سرگرم کننده را کنار بگذارید، اما مسائل حساس به زمان از شما می خواهند که فعلاً سرگرمی را کنار بگذارید. زمان تمرکز فرا رسیده است.

آذر

کارت تاروت: سه شمشیر

این کارت تاروت معمولاً به این معنی است که کسی سعی می کند به یک شخص، مکان یا چیزی وفادار بماند.

اگر در یک رابطه احساس نارضایتی می کنید، سعی کنید کاری انجام دهید تا صداقت خود را حفظ کنید. نباید از خط قرمزها عبور کرد و از تصمیمی که گرفتی پشیمان شد.

دی

کارت تاروت: به دار آویخته شد

هیچ کس نمی تواند شما را مجبور کند به چیزی کمتر از آنچه که لیاقتش را دارید رضایت دهید. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که لایق بهترین ها هستید.

ممکن است فکر کنید که شانسی برای تغییر وضعیت فعلی خود ندارید، اما اگر منفعل بمانید و فقط منتظر معجزه باشید، کارت تاروت مرد حلق آویز نشان می دهد که ناامید خواهید شد.

بهمن

کارت تاروت: پنج فنجان

دلت به شادی وصف ناپذیری می رسد. چیزهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که در زمان مناسب تجربه خواهید کرد و امروز بیشتر خواهید داشت.

به بالای سر خود نگاه کنید؛ زیرا کائنات هزاران نعمت مثبت و مبارک بر شما جاری می کند!

اسفند

کارت تاروت: دو شمشیر

شما باید تصمیم بگیرید اما مطمئن نیستید که در حال حاضر چه کاری انجام دهید. شما نمی دانید کدام انتخاب بهتر است.

در واقع، ممکن است همه آنها در حال حاضر برای شما یکسان به نظر برسند. تنها راه این است که به غرایز و شهود خود اعتماد کنید.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا