اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / فردا تاروت خوانی چهارشنبه 9 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیش بینی و تفسیر آینده با استفاده از کارت های تاروت است. این روش پیش بینی بر اساس تفسیر نمادها، تصاویر و الگوهای خاص در تاروت خوانی، می تواند به افراد کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرند. به تفاسیر مختلف کارت های تاروت توجه کنید و از آنها برای راهنمایی در زندگی استفاده کنید. برخی افراد تاروت را راهی جذاب و اغلب معنوی برای پیش‌بینی و تفسیر مسائل زندگی می‌دانند و از آن به عنوان یک ابزار معنوی و شخصی در فردا چهارشنبه استفاده می‌کنند. 9 خرداد 1403 را بخوانید.

فروردین

نماد: مشکلات عاطفی

پنج سکه نشان دهنده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. / ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی یا مشکلات مالی / توجه به کمبودها / بررسی باورها و احساسات / کنترل هیجانات.

اردیبهشت ماه

نماد: سند

فرصت های طلایی / استفاده از فرصت ها / برنامه ها، اقدامات یا تجربیات جدید / تصمیم مهم / تعهد / کنترل شرایط.

خرداد

نماد: اضطراب

صبر و بردباری/تلاش برای غلبه بر اضطراب ها و اضطراب های ذهنی یا عاطفی/اعتماد به خود/امیدوار بودن/باز بودن برای تشویق دیگران. / مشخص می شود.

تیر

نماد: رسیدن به هدف

رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید / موفق باشید / نظم در زندگی / قدر آنچه دارید / مسئولیت را بپذیرید

مرداد

نماد: اضطراب

دیگران را قضاوت نکن / دیگران را سرزنش نکن / وفادار باش. / سرنوشت را بپذیر / صبور باش

شهریور

نماد: عزم

اجازه ندهید ترس وارد قلب شما شود. / با شجاعت و قاطعیت با مشکلات روبرو شوید. / کم و زیاد / اضطراب درونی / ایستادگی در برابر مشکلات / قاطعیت

مهر‌

نماد: پنهان شدن

داری از چیزی فرار میکنی / یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، زحمت و غیره. ممکن است مواجه شوید. / انتخاب این کارت پیش بینی می کند که مشکلاتی پیش بیاید که نیاز به توجه دارد. / یافتن راه حل / از فرصت ها برای مقابله با یک موقعیت بحرانی یا دشمنان و دردسرسازان استفاده کنید

آبان

نماد: خشونت

بی امیدی به آینده مردم را به تاریکی می کشاند. / آزار / ترس، شک و سردرگمی / به اصول اخلاقی خود پایبند باشید / عصبانیت خود را کنترل کنید.

آذر

نماد: مذاکره و تایید

یک موقعیت خاص مستلزم آن است که دائماً آماده کار باشید. /اکنون زمانی است که تمام تلاش و انرژی خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت برای رشد شخصی است و نشان دهنده استفاده کامل از انرژی خلاقانه است که از بدن، ذهن و روح شما سرچشمه می گیرد.

دی

نماد: آزادی سابق

یک تغییر در راه است./ برای ایجاد تغییر آماده شوید/ و باور داشته باشید که زندگی در نهایت چیزی بهتر از آنچه پشت سر گذاشته اید به شما خواهد داد. / انتقال مظهر زندگی جدید است. این انتقال به بهار پس از یک زمستان سرد و طولانی است. / مرگ پیر را بپذیر تا رشد کنی، حرکت کنی و زندگی کنی.

بهمن

نماد: پیروزی پس از تلاش

وحدت انرژی ها نوید پیروزی را می دهد. / طبق برنامه ها و برنامه های خود پیش بروید. / موفقیت بعد از کار سخت به دست می آید / زمانی است که به خود و قدرت خود اعتماد کنید و اهداف خود را کامل کنید. / تا زمانی که استعداد خود را به بهترین شکل برای رسیدن به این هدف به کار ببرید، پاداشی را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد.

اسفند

نماد: گم شده

شما هشدارهای درون خود را نادیده گرفتید، اما اکنون باید با واقعیت ها روبرو شوید. / وابستگی به دیگران و عدم اعتماد / قدردانی از خود / استفاده از تجربیات / حقیقت این است که هر چه بیشتر تلاش کند جلوتر رود، بیشتر رنج می برد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا