اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا پنجشنبه 24 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی یکی از روش های پیش بینی و تفسیر آینده بر اساس کارت های تاروت است. این گسترش تاروت معمولاً با استفاده از مجموعه ای از کارت های تاروت خاص انجام می شود که هر کارت نشان دهنده یک نماد یا معنای خاص است، می توان از آن به عنوان یک ابزار تفکر استفاده کرد. از خودشناسی و راهنمایی در مسائل زندگی استفاده خواهد شد. ادامه فال تاروت فردا پنجشنبه 24 است. خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین:

کارت آفتاب: اگر امروز صبح چشمان خود را باز کردید و متوجه شدید که به جای بلند شدن از رختخواب در رختخواب غلت می زنید، نگران نباشید زیرا تنها شما نیستید که چنین احساسی دارید. سعی کنید روز را با دوستان و اقوام خود بگذرانید. بیشتر روی کلماتی که می گویید تمرکز کنید و کنترل خود را در دست داشته باشید زیرا یک کلمه نابجا می تواند عواقب بدی داشته باشد. امروز زمان مناسبی برای بحث کردن با عشق زندگیتان نیست زیرا هیچ منطقی شما را متقاعد نمی کند.

متولد شدن اردیبهشت ماه:

کارت تعادل: احساس پرواز پرنده در آسمان را به شما دست می دهد. در حالی که شریک زندگی شما روی زمین منتظر شماست، شما بلند شده اید و به تماشای منظره زیر پای خود می پردازید و لذت می برید. در حالی که پرواز می تواند سرگرم کننده باشد، به یاد داشته باشید که اگر زیاده روی کنید، می توانید خانه خود را ترک کنید و راه خود را گم کنید. شما نیز مدتی از دوستان خود دور بوده اید، امروز زمان خوبی برای ملاقات و تفریح ​​با آنهاست.

متولد شدن خرداد:

کارت قدرت: امروز قدرت بدنی بالا و ذهن آرام شما را برای انجام هر کاری از جمله کارهای بزرگ آماده کرده است. بهترین زمان برای تصمیم گیری های بزرگ است زیرا احساسات شما با منطق شما هماهنگ است. شما فردی آینده نگر هستید و اهداف بزرگی را دنبال می کنید. اگر موانع زیادی بر سر راه شما وجود دارد نگران نباشید. هرچه جلوتر بروید، جاده هموارتر و راحت تر می شود.

متولد شدن تیر:

کارت بت: شما فردی حواس پرت هستید اما امروز از این خصلت استقبال می شود به شرطی که زیاده روی نشود. امروز درگیر موضوعی هستید که زیاد درباره آن نمی دانید. تعجب نکنید اگر همه چیز برای شما نامشخص است و به هیچ یک از سوالات شما پاسخ داده نشده است. به زودی حقیقت آشکار خواهد شد و شما می توانید تمرکز خود را دوباره به دست آورید.

متولد شدن مرداد:

کارت ملکه: وقت آن است که از خود مراقبت کنید. به یاد داشته باشید که آرامش درونی مهمترین اولویت زندگی شماست. ممکن است ندانید که چگونه این کار را انجام دهید، اما می توانید با فکر کردن به اینکه در حال حاضر در کجای زندگی خود قرار دارید، استرس را از بین ببرید. مسائل مادی را کنار بگذارید و فقط روی مشکلات عاطفی زندگی خود تمرکز کنید. اگر می خواهید کمی موضوع را پررنگ کنید، از دوستان خود بخواهید که در بحث شرکت کنند.

متولد شدن شهریور:

کارت قضاوت: یافتن پاسخ قانع کننده در چنین روزی کار آسانی نیست. شما نمی توانید به تنهایی به همه سوالات خود پاسخ دهید از آنجایی که امروز دیگران در دنیای رویایی خود غرق شده اند، بهتر است سوالات و پاسخ ها را به روزهای بعد موکول کنید. اگر ذهن شما تمایل به رویاپردازی دارد، اجازه دهید به جای اینکه آن را به واقعیت تبدیل کنید، در جایی که می خواهد سرگردان شود. گاهی لازم است مسائل را از زوایای مختلف بررسی کرد. پس اگر دوستی از دست شما عصبانی است، خود را جای او بگذارید و او را قضاوت کنید.

متولد شدن مهر:

کارت امپراطور: امروز روز شماست. افراد زیادی برای مشاوره یا پیشنهاد به شما مراجعه می کنند. در طول مکالمات خود، احساس می کنید که آنها سلاح های معمول خود را زمین می گذارند و با کلمات شما انعطاف پذیرتر هستند. آنها حتی دیگر اعتقادات شخصی شما را زیر سوال نمی برند. پس از گفتن آنچه فکر می کنید درست است نترسید. حتی می توانید آنچه را که مدت هاست در دل شما می گذرد و از گفتن آن اجتناب می کنید، بگویید. دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما هستند.

متولد شدن آبان:

کارت عاشق: امروز باید تا جایی که می توانید مراقب باشید. یک لحظه بی توجهی می تواند شما را چند قدم از موفقیت دور کند. اگر احساسات شما در حال انفجار است و نمی توانید آنها را کنترل کنید، بدانید که شعله های عشق در روح شما می سوزد. پس به راحتی از افرادی که سعی در نزدیک شدن به شما دارند فرار نکنید. به زودی اخباری را از طریق تلفن خواهید شنید، اما بهتر است قبل از تصمیم گیری کمی صبر کنید.

متولد شدن آذر:

کارت شیطان: امروز انگار از لجبازی خارج شده اید و حرف دیگری را جز خودتان نمی پذیرید. این مشکل بر روابط عاطفی شما نیز تاثیر می گذارد. اگر هنوز دوست دارید بین خود و شریک زندگیتان دیوار بکشید و خود را پشت این دیوار پنهان کنید، باید به شما بگوییم که رابطه شما به زودی از هم خواهد پاشید. بنابراین، بهتر است کمی رفتار خود را تغییر دهید و انعطاف پذیرتر شوید، در غیر این صورت به زودی کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و با شما صحبت نمی کند.

متولد شدن دی:

کارت کیمیاگر: درست مانند بازی شطرنج، باید برای حرکات بعدی خود برنامه ریزی کنید. در این بازی عجله نکنید. سعی کنید یک هدف بلند مدت تعیین کنید اما اقدامات شما سریع و هوشمندانه است. خودتان را در زمان محدود نکنید. با کمی تمرکز می توانید به هر چیزی که در ذهن خود دارید برسید. اخیراً به دلیل پرخوری یا حتی کم خوری به بدن خود آسیب رسانده اید. سلامت جسمانی شما مهمترین اولویت زندگی شماست و باید زمان بیشتری را نسبت به قبل به آن اختصاص دهید.

متولد شدن بهمن:

کارت عدالت: امروز از کمد خود بیرون بیایید و در اطراف پرسه بزنید. بنابراین امروز اطرافیان بیش از حد احساساتی شده اند و برقراری ارتباط با آنها برای شما سخت شده است. در این روز بهتر است از فناوری دوری کنید و از وسایل ارتباط مجازی مانند تلفن، اس ام اس، تلگرام و … استفاده نکنید زیرا می تواند سوء تفاهمی ایجاد کند که به هیچ وجه قابل جبران نیست. اگر چیزی برای گفتن دارید، حضوری آن را اعلام کنید. بگذارید دیگران صحبت کنند و با گوش دادن به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.

متولد شدن اسفند:

کارت فال: امروز احساس خستگی می کنید زیرا موضوعی در ذهن شما وجود دارد که نمی توانید راه حلی برای آن پیدا کنید. احساس می کنید در حال عبور از یک پل هستید در حالی که یک رودخانه خروشان زیر پای شما قرار دارد. شما می خواهید به رودخانه بپرید اما جرات انجام آن را ندارید. نگران نباشید. شاید این پل شما را به سرنوشتی که لیاقتش را دارید برساند. بنابراین اگر نمی توانید ریسک کنید، سر خود را بالا نگه دارید و فقط به پله های روبروی خود نگاه کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا