اخبار روز

تاخیر در پرداخت مستمری بگیران تامین اجتماعی همه را نگران کرده است


به گزارش پی ام آپ به نقل از شهرآرانیوز، علی اکبر عیوضی دبیر کانون بازنشستگان کار استان تهران درباره تاخیر در پرداخت مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: سه ماه است که با تاخیر پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی می گذرد. یک یا حداکثر دو روز

به گفته وی، تاکنون پرداخت ها بر اساس جدول حروف الفبای اعلام شده انجام می شد، اما در سه ماه گذشته معمولا یک روز تاخیر در پرداخت ها وجود دارد.

دیروز چند نفر از بازنشستگان با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که روز قبل مستمری خود را دریافت می کنند. مهر آنها خودشان را دریافت می کردند، اما این هنوز اتفاق نیفتاده است. عیوضی با بیان اینکه در پایان وقت اداری امروز مستمری کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب آنها واریز می شود، اظهار کرد: در پایان ساعت کاری امروز، مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب آنها واریز می شود. وی گفت: به بازنشستگان اطمینان حاصل شود که حقوق امروز (9 مهرماه) پرداخت می شود.

این فعال بازنشسته صنفی افزود: بازنشستگان به ویژه آنهایی که حداقل ها را دریافت می کنند در روزهای پایانی هر ماه با مشکل بی پولی مواجه هستند و این امر با توجه به پایین بودن مستمری ها طبیعی است. بنابراین پرداخت بدون تاخیر و بر اساس طرح بازنشستگی کارگران بازنشسته بسیار مهم است.

این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی چند روز پیش اعلام کرده بود که پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز پنجشنبه بیستم آغاز می شود. مهر آغاز شده و مراحل واریز بر اساس حروف الفبا تا پایان این ماه ادامه دارد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا