حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از بیستم هر ماه شروع می شود و این روند معمولا تا پایان ماه ادامه دارد. بازنشستگان انتظار دارند این پرداخت ها به موقع انجام شود تا از مشکلات مالی و استرس ناشی از تاخیر در پرداخت حقوق جلوگیری شود.

سازماندهی نامه ها، فرم ها، پیام ها، جلسات، وظایف، ایمیل ها و فکس ها، همه در یک فضای کاری

این در حالی است که با گذشت 30 مهرماه حقوق بازنشستگان هنوز شروع نشده و این موضوع مورد انتقاد جامعه بازنشستگان قرار گرفته است.

علی دهقانکیا رئیس مرکز مستمری بگیران تامین اجتماعی در خصوص مشکلات تاخیر در پرداخت حقوق مهرماه گفت: با توجه به اینکه قرار بود حقوق بازنشستگان از 30 مهر ماه واریز شود، امیدواریم این پرداخت ها آغاز شود. . این تاخیر در عین حال استرس و نگرانی زیادی را به همراه دارد چرا که بازنشستگان به دلیل عدم پرداخت حقوق هر روز با مشکلات بیشتری مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اشتباه عجیب دولت در تناسب حقوق بازنشستگان

وی همچنین از عدم ثبت نام وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: مسئولان تامین اجتماعی سهمیه و اسامی قرعه کشی وام بازنشستگان را به صورت رسمی اعلام کنند تا سهمیه هر استان مشخص شود هر مرحله از وام قرض الحسنه 40 هزار ذی نفع و با وجود اینکه قرار بود ثبت نام از امروز آغاز شود، به تعویق افتاده است.

دهقانکیا ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر تخصیص حقوق و وام بازنشستگان مشخص شود تا این افراد پرتلاش بتوانند خود را از نگرانی و استرس رها کرده و زندگی عادی داشته باشند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما