عنصر باشکوه cube3 که اخیراً با طراوت و اثرات محافظتی پوست مورد توجه پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و زیبایی قرار گرفته است، توانسته تا حد زیادی از پوست در برابر آفتاب و اثرات مضر آن محافظت کند. متخصصان پوست، مو و زیبایی به تازگی دریافته اند که cube3 فعال موجود در مرطوب کننده ها نقش مهمی در جلوگیری از چین و چروک پوست دارد و می تواند یک عنصر حیاتی در تمام محصولات زیبایی باشد.

متخصص پوست، مو و زیبایی در مورد اثر درمانی Active cube3 می گوید: این ماده یکی از اسیدهای خاص با ماندگاری بسیار بالا بوده و نقش غیرقابل انکاری در رفع چین و چروک پوست دارد.

وی با تاکید بر تاثیر این ترکیب در برخی فرآیندهای درمانی، ادامه می دهد: استفاده از اسید هیالورونیک با ترکیب فعال cube3 باعث ماندگاری بیشتر درمان های مبتنی بر آب می شود و در مواردی مانند درمان های جوانسازی پوست، مزوتراپی لک های پوستی و … استفاده می شود. حتی مو Active cube3 در درمان چین و چروک های پوست نیز مهم است و همراه با رتینول، پوست را تمیزتر می کند. همچنین ثابت شده است که جذب آب در لایه های پوست باعث کلاژن سازی و رفع چین و چروک در پوست های حساس می شود.

وی برای توضیح بیشتر اثرات این عنصر حیاتی می گوید: غلظت و ماندگاری هیالورونیک اسید در بافت پوست تقریباً پنج برابر آب است و همین ویژگی باعث شده است که در بسیاری از مصارف زیبایی و درمانی از آن استفاده شود. برای استفاده به عنوان پایه در ترکیبات پوست و محصولات درمانی پایدار و موثر است.

این پزشک پوست، مو و زیبایی در قسمت بعدی سخنان خود به مرطوب کننده ها و کرم های پوستی اشاره کرد و گفت: افرادی که به سلامت، شفافیت و تاثیر درمانی در روتین پوست خود اهمیت می دهند، اگر می خواهند نتیجه بهتری از آن بگیرند، بهتر است از Cube3 و سایر محصولات حاوی آن استفاده کنید.

اما سوال اصلی این است که استفاده از مرطوب کننده های Cube3 به عنوان یک ابزار ضروری در روتین پوست چقدر اهمیت دارد؟ به گفته این پزشک متخصص، آب و هوای حاکم در کشورمان ایران گرم و خشک است و بهتر است افرادی که در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند، اولویت خرید آبرسان های قدرتمند حاوی مکعب های فعال را داشته باشند. محصولات مراقبتی حاوی Active cube3 در این موارد مراقبت بهتری از پوست می کنند زیرا تمام لایه های پوست را تغذیه و مرطوب می کنند.

این متخصص پوست و زیبایی سخنان خود را با این جمله به پایان می رساند: آبرسانی به پوست یکی این یکی از مهمترین اقداماتی است که یک فرد می تواند در برنامه روزانه خود انجام دهد. لزوم گنجاندن سرم های cube3 فعال در روتین پوست یکی از مهم ترین اجزای پوست است. مرطوب کردن پوست در این زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و افراد باید از کرم ها و سرم های حاوی active cube3 برای رطوبت رسانی و محافظت از پوست استفاده کنند. به خصوص در مواردی که پوست فرد خشک و حساس می شود، استفاده از سرم های مرطوب کننده خالص می تواند نتیجه خوبی در ایجاد طراوت و شادابی بر روی پوست داشته باشد.

اما با وجود اهمیت cube3 و تقاضای زیاد برای محصولات حاوی آن، متأسفانه تولیدکنندگان در ایران محصولات حاوی cube3 را برای مصرف کنندگان خود تولید نکردند. در حال حاضر تنها راه رفع نیاز محصولات حاوی cube3 استفاده از محصولات گران قیمت خارجی است و در نهایت باید بررسی شود که آیا آب سردکن های حاوی این ماده توسط شرکت های ایرانی تولید می شود یا خیر.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما