به گزارش پی ام آپ، رویترز اعلام کرد که با انتقال 6 میلیارد دلار از وجوه ایرانیان به بانک های قطری در روزهای آینده، بر خلاف تعداد مشابهی از زندانیان ایرانی که در زندان به سر می برند، پنج زندانی دارای تابعیت مضاعف ایران را ترک خواهند کرد. در آمریکا در حال بازگشت به وطن هستند، خبری که در شرایط فعلی می توان از آن به عنوان خبر خوبی یاد کرد. به گفته فعالان بازار خودرو، اخبار اعلام شده باعث شده تا بازار نسبت به گذشته پرتوقع تر شود به طوری که در حال حاضر بازار تنها در حال رصد روند تبادل اخبار است و همین امر باعث شده است که بازار به سمتی برود.

در بین محصولات ایران خودرو، قیمت «207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما اس 5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان می دهد که قیمت «سمند سورن پلاس» نسبت به روز گذشته در بازار 570 میلیون تومان بوده و تغییری در قیمت نداشته و «هایما اس 5 پلاس» نیز 1000 میلیون و 175 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. . در بازار امروز و بدون تغییر باقی مانده است. «رانا پلاس» نیز 496 میلیون تومان در بازار بدون تغییر قیمت خورد.

خانواده دنا امروز تغییر قیمتی نداشتند و با این شرایط «دنا پلاس» 636 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» 806 میلیون تومان باقی ماندند. از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد که قیمت پژو «207 پاناراما اتوماتیک» در بازار امروز تغییری نکرده و به 780 میلیون تومان رسیده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *