اخبار ارز دیجیتال

تأخیر در عرضه توکن همستر کامبت؛ ایردراپ بزرگ به تعویق افتاد؟

در حالی که معاملات توکن همستر کامبت (Hamster Kombat) در بازار پیش از عرضه در حال گسترش است، ایردراپ این توکن به تأخیر افتاده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، سازندگان بازی همستر کامبت اعلام کرده‌اند که به طور فعال در حال کار بر روی راه‌اندازی توکن هستند، اما به نظر نمی‌رسد که این اتفاق در ماه جولای بیفتد.

این بازی مبتنی بر تلگرام قصد داشت در ماه جاری، توکن خود را در شبکه تون (TON) راه‌اندازی کند، اما اکنون تنها دو روز تا پایان ماه باقی مانده و تیم هنوز در حال برنامه‌ریزی برای اجرای ایردراپ بزرگ است.

سازندگان همستر کامبت در اطلاعیه جدید خود توضیح داده‌اند که این فرایند از نظر فنی بسیار پیچیده است؛ زیرا این بازی یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعت بوده و می‌تواند به بزرگترین ایردراپ تاریخ تبدیل شود.

این بازی که بر اساس مدل کسب درآمد از طریق کلیک کردن (Tap-to-Earn) اجرا می‌شود، با وجود نقدهای بسیار از سوی مقامات دولتی، توانسته در چند ماه گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون بازیکن جذب کند.

به گفته نمایندگان بازی، تاریخ دقیق ایردراپ به محض نهایی شدن، اعلام خواهد شد. در همین حال، صرافی اوکی ایکس (OKX) به جمع صرافی‌هایی پیوسته که معاملات پیش از عرضه را برای توکن همستر فعال کرده‌اند.

صرافی‌های بای‌بیت (Bybit)، بیت‌گت (Bitget)، کوکوین (KuCoin) و گیت (Gate.io) نیز از جمله صرافی‌هایی هستند که معاملات پیش از عرضه توکن همستر را آغاز کرده‌اند.

معاملات پیش از عرضه (Pre-market) به کاربران کریپتو اجازه می‌دهد تا قبل از تولید و عرضه عمومی توکن (TGE)، روی قیمت آن شرط‌بندی کنند.

با این حال، تیم همستر کامبت هنوز نرخ تبدیل امتیازهای درون بازی به توکن‌های زنجیره‌ای را اعلام نکرده است. بنابراین، معاملات پیش از عرضه می‌توانند بسیار پرریسک باشند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا