بی وای دی Sealion 7 در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ معرفی شد

شرکت خلیج دی در این دوره از نمایشگاه خودرو پاریس حضور بسیار پررنگی دارد. این خودروساز بزرگ چینی تعدادی از جدیدترین مدل های خود را به فرانسه آورده است یکی یکی از جذاب ترین ها کراس اوور Sealion 7 است با تصمیم Bay Wai، این کراس اوور برقی علاوه بر کشور مبدا در اروپا نیز به فروش خواهد رسید.

اولین خودرو مبتنی بر پلت فرم جدید e-Platform 3.0 Evo

عجب دی Sealion 7 اولین مدل مبتنی بر پلتفرم e-Platform 3.0 Evo است. این شرکت چینی وعده می دهد که به لطف استفاده از سیستم موسوم به «12 در 1»، خودروهای مجهز به این پلت فرم از نظر کارایی و عملکرد به سطح بالایی خواهند رسید. این شرکت هنوز جزئیات فنی نسخه اروپایی Sealion 7 را اعلام نکرده است، اما می دانیم که نسخه چینی با دو باتری 72 و 81 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. نسخه مجهز به باتری 81 کیلووات ساعتی طبق استاندارد چینی CLTC دارای برد 610 کیلومتر بوده و از فناوری شارژ سریع 230 کیلووات ساعتی پشتیبانی می کند.

عجب دی Sealion 7 در نمایشگاه خودرو پاریس 2024 ارائه شد
بی وای دی Sealion 7 در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ معرفی شد

کابین مدرن و با کیفیت. دی شیر دریایی 7

کابین Sealion 7 با وجود سادگی، حس مدرنیته را به بیننده منتقل می کند. بدون شک ستاره این بخش صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی واقع در مرکز داشبورد است که قابلیت چرخش دارد و در دو حالت افقی و عمودی قابل استفاده است. عجب دی او در این کراس اوور برقی سعی کرد با استفاده از مواد با کیفیتی مانند روکش چرم ناپا آن را شبیه خودرویی لوکس و درجه یک جلوه دهد. این خودرو با طول 4830 میلی متر، عرض 1925 میلی متر و ارتفاع 1620 میلی متر، از نظر اندازه با تسلا مدل Y قابل مقایسه است.

حضور جسورانه بیگ دی در اروپا و جهان

علاوه بر معرفی Sealion 7، BY دی مدل های دیگر از جمله شاسی بلند یانگ وانگ U8 و پرفروش ترین سدان Seal نیز برای اولین بار در فرانسه به نمایش درآمدند. از دیگر مدل های حاضر در غرفه این شرکت می توان به دلفین، آتو 3 و سیل یو اشاره کرد.

بی وای دی Sealion 7 در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ معرفی شد
بی وای دی Sealion 7 در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ معرفی شد

عجب دی این شرکت به سرعت در حال گسترش حضور خود در بازارهای جهانی است. خودروهای این شرکت در حال حاضر در 95 کشور و منطقه موجود است. طبق آمار، فقط در سپتامبر 2024 AY دی موفق به فروش 419426 دستگاه خودروی انرژی نو شده است. این رقم 45.91 درصد بیشتر از سال گذشته است. مشارکت بازارهای بین المللی 33012 واحد از این میزان فروش است. این رقم نیز 17.74 درصد رشد داشته است.

قیمت Sealion 7 و زمان عرضه در اروپا

عجب دی Sealion 7 قرار است اواخر امسال به جاده های اروپا راه یابد. اگرچه قیمت رسمی این مدل در اروپا اعلام نشده است، اما قیمت پایه آن در چین 189800 یوان (معادل تقریباً 24000 یورو) است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما