اخبار روز سینما

«بی بادان» با انتشار در اینترنت همه را شگفت زده کرد


به گزارش شمانیوز، فیلم بی تن با بازی الناز شاکردوست، نوید پور فرج، گلاره عباسی، سروش صحت و پژمان جمشیدی که با نگاهش به یک پرونده جنایی واقعی در دهه 90 تاثیر زیادی گذاشت، حالا با اکران آنلاین فیلمو با طرفداران خود دیدار می کند.

این فیلم که پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران شد، در اولین هفته اکران آنلاین (28) منتشر شد. تیر تا 5 مرداد) فروش 8 میلیارد تومانی را رد کرد، رقمی قابل توجه و بی سابقه. به نظر می رسد روند استقبال از این فیلم این امکان را به ما می دهد که در روزهای آینده شاهد رکورد جدیدی در تاریخچه اکران آنلاین این فیلم و همچنین در ژانر فیلم اجتماعی باشیم.

شایان ذکر است که علاوه بر علیزاده کارگردان خوش آتیه این فیلم، کاظم دانشی کارگردان خوش ذوق و جوان سینمای کشورمان که پیش از این فیلم الافزار را جلوی دوربین برده بود، فیلمنامه فیلم «بی تن باش» را نیز نوشته و همچنین آن را هدایت کرد. مصطفی احمدی با سابقه بازیگری در سینما و تهیه کنندگی فیلم «ترهم گردو» در کارنامه کاری خود به عنوان تهیه کننده این اثر شناخته شده ژانر اجتماعی ظاهر می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا