اخبار روز سینما

بیوگرافی کت دنینگز / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام واقعی: کاترین ویکتوریا لیتاک

نام صحنه: کت دنینگز

تاریخ تولد: 13 ژوئن 1986، برین ماور، پنسیلوانیا، ایالات متحده

دین یهود

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: 2000 – اکنون

وضعیت تاهل متاهل

قد: 163 سانتی متر

وزن: 58 کیلوگرم

رنگ: چشم آبی

رنگ مو: قهوه ای تیره

بیوگرافی کت دنینگز

کت دنینگز با نام کاترین ویکتوریا لیتاک در برین ماور، پنسیلوانیا، نزدیک فیلادلفیا به دنیا آمد. او آخرین فرزند از پنج فرزند خانواده ای است که پدرش جرالد لیتواک متخصص فارماکولوژی مولکولی و مادرش الن (شاتز) گفتار درمانگر و شاعر است. خانواده او اصالتاً یهودی روسی هستند. کت 2 برادر بزرگتر دارد، او کوچکترین دختر خانواده اش است.

پدر و مادرش او را خیلی دوست دارند و او یکی او یکی از دوست داشتنی ترین و کوچک ترین بچه های خانه اش است. والدین کت دنینگ او را بیش از هرکسی دوست داشتند و گواه این امر این است که در اولین روز او در مدرسه مرکزی دوستان، کودکانی که با آنها درس می‌خواند او را به خاطر طرز لباس پوشیدنش مسخره کردند. نیم روز به خانه آمد و گریه می کرد. والدینش تصمیم گرفتند که او در خانه درس بخواند و پس از آن، کت دیپلم دبیرستان خود را در سن 14 سالگی به دست آورد. پس از آن، خانواده او به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کردند تا از حرفه بازیگری تمام وقت کت حمایت کنند.

حرفه حرفه ای کت بازی در تبلیغات را آغاز کرد و سپس راهی تلویزیون شد. او کار خود را با ایفای نقش در سریال HBO (2000) آغاز کرد و بعداً در سریال های دیگری مانند «تربیت یک بچه» (2001)، «گروه جیغ» (2002)، «اوروود» (2002)، «بدون یک» ظاهر شد. ردیابی» (1381) و… ایفای نقش کرد.

کت اولین فیلم خود را با نقش‌های فرعی در فیلم‌های “صدات را بلند کن” (2004)، “باکره چهل ساله” (2005) و “خانه مادر بزرگ 2” (2006) انجام داد. او بعداً با بازی در فیلم‌های خرگوش صحرا (2008) و فهرست پخش بی‌پایان نیک و نورا (2008) به شهرت رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا