اخبار روز سینما

بیوگرافی کامل نفس بازغی دختر پژمان بازغی


به گزارش بازتاب آنلاین نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر سرشناس سینمای ایران و مستانه مهاجر در خانواده ای هنری و فرهنگی به دنیا آمد. یکی این هنرمند که یکی از فرزندان نام های مشهور سینما و تلویزیون ایران است از همان دوران کودکی مورد توجه اهالی رسانه و هنردوستان قرار گرفته است.

تولد و خانواده

نفس بازغی در سال ۱۳۸۶ در تهران به دنیا آمد. پدرش پژمان بازغی است یکی مادرش مستانه مهاجر از بازیگران مطرح سینمای ایران است. یکی او یکی از تدوینگران، تهیه کنندگان و کارگردانان سرشناس سینمای ایران است. خانواده بازغی یکی به عنوان یکی از هنرمندان و خانواده های موفق در عرصه هنر ایران شناخته می شود.

زندگی شخصی

نفس بازغی تنها فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر در محیطی فرهنگی و هنری بزرگ شد. او از دوران کودکی به هنر و فعالیت های هنری علاقه مند بوده و تحت تاثیر پدر و مادر به ویژه پدرش در این عرصه بزرگ شده است.

نفسی از هوای تازه

علایق و فعالیت ها

نفس بازغی در کنار تحصیل به فعالیت های هنری نیز علاقه دارد. او از سنین پایین به بازیگری و فعالیت های هنری علاقه نشان داد و در برنامه ها و برنامه های مختلفی که توسط والدینش برگزار می شد شرکت فعال داشت. نفس به صنایع دستی و نقاشی نیز علاقه دارد و در این زمینه ها فعالیت می کند.

ارتباطات خانوادگی

نفس بازغی یکی از اعضای جوان خانواده بازغی با پدر و مادرش ارتباط نزدیک دارد. پدرش پژمان بازغی همیشه در مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی اش از عشقش به دخترش می گفت و او را مهم ترین قسمت زندگی اش معرفی می کرد. خود همیشه در کنار پدر و مادرش دیده می شود و یکی از اعضای خانواده هنرمند بازغی صحبت می شود.

نفسی از هوای تازه

راه حل

نفس بازغی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر به دلیل سابقه و شهرت پدر و مادرش در محیطی هنری و فرهنگی بزرگ شد. با حمایت و راهنمایی پدر و مادرش به فعالیت های هنری و تحصیل در این رشته ها علاقه نشان داد. نفس بازغی یکی آینده درخشانی از فرزندان نام های مشهور سینما و تلویزیون ایران در انتظار اوست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا