اخبار روز سینما

بیوگرافی پژمان بازغی و همسر و دخترش + عکس


به گزارش بازتاب آنلاین پژمان بازغی بازیگر و مجری مشهور ایرانی است. پژمان بازغی موفق شد برنامه نمایش کودک را با موفقیت اجرا کند. پژمان بازغی همسر سابق مستانه مهاجر است.

بیوگرافی پژمان بازغی

تولد و خانواده:

پژمان بازغی 19 ساله است مرداد وی در سال 1353 در تهران به دنیا آمد. او از خانواده ای هنری است و طبیعتاً به هنر و بازیگری گرایش دارد.

تحصیلات:

پژمان بازغی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. تحصیلات او در این زمینه به او کمک کرد تا وارد دنیای حرفه ای بازیگری شود.

رویدادهای هنری:

سینما:

پژمان بازغی از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد و با بازی در فیلم های مختلف به شهرت رسید. از آثار برجسته او می توان سریال تلویزیونی اعتراف و فقدان را برشمرد. او به خاطر بازی قوی و همه کاره اش در این فیلم ها مورد ستایش قرار گرفت.

تلویزیون:

پژمان بازغی در تلویزیون هم موفق بود و با بازی در سریال های مختلف به محبوبیت رسید. از سریال های موفق تلویزیونی او می توان به موارد زیر برشمرد: سریال گمشده که در آن در کنار آتیلا پسیانی ایفای نقش کرده بود، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

هنرمند:

پژمان بازغی در برنامه های تلویزیونی نیز به عنوان مجری فعالیت می کرد. مجری برنامه کودک بود.

جوایز:

او برای بازی در سینما و تلویزیون جوایز متعددی از جمله جوایز بهترین بازیگر مرد از جشنواره های مختلف و نقدهای مثبت منتقدان دریافت کرده است.

زندگی شخصی:

همسر و خانواده:

پژمان بازغی با مستانه مهاجر ازدواج کرده است. مستانه مهاجر در زمینه کارگردانی فعالیت می کند و به عنوان کارگردان موفقی شناخته می شود.

آنها یک دختر به نام نفس دارند. پژمان بازغی و مستانه مهاجر در کنار هم زندگی پایدار و موفقی را سپری می کنند و خانواده ای هنری و موفق را تشکیل داده اند.

فعالیت های اجتماعی:

پژمان بازغی همچنین به عنوان یک چهره عمومی در فعالیت های اجتماعی و خیریه شرکت می کرد و در برخی فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نیازمندان ایفای نقش می کرد.

پژمان بازغی با استعداد و تلاش در زمینه های مختلف هنری یکی او به عنوان یکی از نام های مطرح و محبوب سینما و تلویزیون ایران شناخته می شود.

پژمان بازغی: برترین ها

– سینما: جوانی، بزرگسالی

– تلویزیون: آژانس دوستی، گمشده

– رهبر ارکستر: بچه باش

پژمان بازغی با توجه به سابقه هنری غنی و فعالیت های متنوع خود در عرصه های سینما، تلویزیون و ارائه، یکی او یکی از بازیگران و هنرمندان مطرح ایران است.

بیوگرافی مستانه مهاجر و جدایی از پژمان بازغی

مهاجر مست

تولد و خانواده:

مست مهاجر در پانزدهم اردیبهشت ماه وی در سال 1359 در تهران به دنیا آمد. او از خانواده ای فرهنگی و هنری است.

تحصیلات:

وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره و از سال 1391 به عنوان تدوینگر شروع به کار کرد و از سال 1391 به صورت مستقل کار می کند و در حال حاضر تهیه کننده نیز می باشد.

فعالیت های حرفه ای:

به لطف پدرم که علاقه زیادی به سینما داشت، به هنر علاقه مند شدم و بعدها از طریق یکی از آشنایان با یک شرکت تولید فیلم آشنا شدم و در دانشگاه به تحصیل در رشته تدوین ادامه دادم. کار ساخت این اثر به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی جمشید مشایی و فاطمه معتمدآریا آغاز شده است. وی در سال ۱۳۹۵ فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پهننده را تهیه کرد. او در سال ۲۰۱۸ فیلم نامو را تهیه کرد.

زندگی شخصی و جدایی از پژمان بازغی

ازدواج با پژمان بازغی:

مستانه مهاجر در سال 1385 با پژمان بازغی بازیگر سرشناس ایرانی ازدواج کرد. این ازدواج به عنوان یک ازدواج هنری مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و به دلیل فعالیت های هنری مشترک این زوج به موضوعی عمومی تبدیل شد.

کودک:

این زوج یک دختر به نام نفس دارند که در پنجم ماه به دنیا آمدند. تیر او متولد 1387 است.

ترک پژمان بازغی:

مستانه مهاجر و پژمان بازغی در 10 خرداد 1401 از یکدیگر جدا شدند. به دلیل تفاوت های شخصیتی و شرایط زندگی، جدایی آنها به صورت مسالمت آمیز صورت گرفت و به تدریج از طریق رسانه ها و فضای عمومی علنی شد. هر دو طرف با احترام زندگی مستقلی داشتند و در این مدت به فعالیت های حرفه ای و شخصی خود مشغول بودند.

مسمومیت مهاجر: نکات برجسته

کارگردان و تدوینگر حرفه ای

– فعالیت های هنری: مشارکت در پروژه های هنری

– زندگی شخصی: ازدواج با پژمان بازغی و فرزند مشترک نفس.

فعالیت های بعد از جدایی

مستانه مهاجر پس از جدایی به فعالیت حرفه ای خود در زمینه کارگردانی ادامه داد و به کارهای هنری خود پرداخت. پژمان بازغی نیز به فعالیت های سینمایی، تلویزیونی و بازیگری خود ادامه داد و پروژه های جدیدی را امضا کرد.

مستانه مهاجر و پژمان بازغی زندگی حرفه ای و شخصی خود را به طور مستقل انجام می دهند و هر دو در عرصه های مختلف هنری و اجتماعی فعال هستند.

پومان بازغی

بیوگرافی نفس بازغی

تولد و خانواده:

نفسی تازه در تاریخ 5 تیر وی در سال 1387 در تهران به دنیا آمد. او دختر پژمان بازغی بازیگر مشهور ایرانی و مستانه مهاجر تدوینگر و کارگردان است. نفس که از خانواده ای هنری و فرهنگی است از دوران کودکی به دلیل فعالیت والدینش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

تحصیلات:

نفس بازغی در مقطع ابتدایی تحصیل می کند و به دلیل سن کمش در ابتدای تحصیل است.

فعالیت های عمومی و رسانه ای:

– حضور رسانه ای: نفس بازغی از بدو تولد به دلیل شهرت پدر و مادرش مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت. او گاهی به همراه خانواده در برنامه های تلویزیونی، مراسم فرهنگی و مراسم عمومی شرکت می کند.

– اینستاگرام و فضای مجازی: نفس بازغی فعالیت های خود را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. این فعالیت ها بیشتر شامل تصاویری از فعالیت های روزانه، سفرها و رویدادهای خانوادگی است.

ویژگی ها و علایق:

نفس بازغی به همراه خانواده به سفرهای مختلف به کشورهای خارجی می رود و به طبیعت، ورزش و فعالیت های هنری علاقه مند است. او همچنین در دوران کودکی به فعالیت های هنری و خلاقانه علاقه نشان داد و به همراه خانواده در پروژه های هنری و اجتماعی شرکت کرد.

زندگی شخصی:

دنیا بازغی با توجه به سن کمش هنوز در مرحله رشد و یادگیری به سر می برد و بیشتر به کودکان و فعالیت های آموزشی علاقه دارد. زندگی او عمدتاً در قالب تصاویر زندگی روزمره و فعالیت های خانوادگی از انظار عمومی پخش می شود.

نفس بازغی: نکات برجسته

– تولد: 5 تیر ماه 2017

– والدین: پژمان بازغی (بازیگر) و مستانه مهاجر (طراح صحنه و لباس و هنرمند)

– فعالیت های رسانه ای: دختر هنرمند معروف بودن، حضور در رسانه ها و شبکه های اجتماعی

نفس بازغی هنوز در مراحل اولیه زندگی خود به سر می برد و آینده درخشانی به عنوان شخصیتی کودکانه در انتظار اوست. والدین او همیشه سعی می کنند محیطی امن و مثبت را برای رشد و یادگیری او ایجاد کنند.

پومان بازغی


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا