بیوگرافی پل استیون راد

پل راد در سال 1969 در نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش راهنمای تور گردشگران و مادرش مدیر فروش بود. دوران کودکی پل به دلیل کار پدرش در شهرهای مختلف سپری شد، اما آنها در نهایت در اورلند پارک، کانزاس، ایالات متحده ساکن شدند. پل به دبیرستان در این شهر رفت و بعدها در دانشگاه لارنس کانزاس در رشته تئاتر تحصیل کرد. قبل از بازیگر شدن در یک میخانه کار می کرد. او یهودی است. او و جنیفر آنیستون قبل از معروف شدن با هم دوست بودند.

زندگی هنری پل راد.

اولین نقش بازیگری پل راد در سال 1992 با سریال تلویزیونی “خواهران” آغاز شد. راد در سال 1994 سریال را ترک کرد و در کمدی Clueless بازی کرد. در سال 1999، او برای بازی تحسین برانگیزش در فیلم قوانین خانه سیدر نامزد دریافت جایزه SAG شد. در سال‌های بعد، راد در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله «رینو 911» و «دوستان» ظاهر شد، اما نقطه عطف بازیگری او با همکاری با کارگردان معروف فیلم‌های کمدی، جاد آپاتوف بود.

«40 سال مجردی» با بازی راد در کنار استیو کارل و ست روگان موفق شد به فروش بالایی دست یابد و بعدها در فیلم «باردار» که یک کمدی موفق در گیشه نیز بود ظاهر شد. راد در سال های بعد موفق شد در بسیاری از آثار کمدی از جمله “این پایان است” و یکی به یکی از موفق ترین کمدین های هالیوود تبدیل شوید.

ازدواج پل استیون راد

پس از 14 سال دوستی با جولی یگر، آنها سرانجام در سال 2009 ازدواج کردند.

بیوگرافی و بیوگرافی پل راد / از این بازیگر چه می دانیم؟

آنها زیاد در مورد زندگی مشترک خود صحبت نمی کنند. آنچه در مورد یگر می دانیم این است که او کار خود را به عنوان تدوینگر آغاز کرد اما پس از آن تصمیم گرفت خود را وقف تولید و نوشتن فیلمنامه کند. او در سال 2017 فیلمنامه فیلم شام مادر سرگرم کننده را نوشت که توسط همسرش راد تهیه شده بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما