اخبار روز سینما

بیوگرافی و بیوگرافی آرون پال/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: آرون پل استورتوانت

حرفه: بازیگر، تهیه کننده فیلم.

متولد: 27 اوت 1979 – ایالات متحده آمریکا

سال فعالیت: 1377 تاکنون

آرون در امت، آیداهو به دنیا آمد. مادرش دارلا و پدرش رابرت نام داشت. او کوچکترین فرزند از چهار فرزند خانواده است. او پس از پایان دبیرستان به همراه مادرش به لس آنجلس رفت. در آنجا در چندین برنامه تلویزیونی ظاهر شد و به عنوان راهنمای فیلم در هالیوود کار کرد.

روابط و زندگی شخصی.

در سال 2001، آرون پل مدتی با سمیری آرمسترانگ در ارتباط بود. این دو قبلا با هم بودند. یکی از قسمت های سریال. X فایل های او همچنین بین سال‌های 2010 تا 2011 با جسیکا لوندز رابطه داشت. در ژانویه 2012، آرون در جشنواره موسیقی کواچلا در ایندیو، کالیفرنیا، لورن پرزکیان را ملاقات کرد. ما در 26 می 2013 نامزد کردیم. آرون برای همه مهمانان جشن عروسی اش ایمیلی فرستاد و آهنگی نوشت (به نام. زیبا) ارسال شد. در آن ایمیل به مهمانان گفته بود که متن را خوب یاد بگیرند تا بتوانند این آهنگ را با هم در مراسم اجرا کنند.

در 19 سپتامبر 2017، پل اعلام کرد که همسرش، لورن، اولین فرزند خود را حامله است، دختری به نام تاریخ او در فوریه 2018 به دنیا آمد. در آوریل 2022، پل از تولد اولین فرزند خود خبر داد و اعلام کرد که برایان کرانستون پدرخوانده او است.

پل علاوه بر کار حرفه ای خود یک مرد خانواده نیز هست و اغلب عکس ها و به روز رسانی های همسر و دخترش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. او در مورد مبارزه خود با اضطراب و افسردگی آشکار بوده و از آگاهی و حمایت از سلامت روان دفاع کرده است.

سرگرمی ها و علایق

در مورد سرگرمی ها و علایق، پال یکی او از طرفداران تیم بیسبال لس آنجلس داجرز است و در شبکه های اجتماعی در حال حضور در بازی ها و حمایت از این تیم دیده شده است. او همچنین یک مسافر مشتاق است و اغلب عکس ها و به روز رسانی های ماجراجویی خود را در سراسر جهان به اشتراک می گذارد.

فعالیت های بشردوستانه

پل جدای از بازیگری در فعالیت های بشردوستانه مختلفی نیز فعالیت دارد. او یکی یکی از بنیانگذاران کمپین مهربان، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن افزایش آگاهی و درمان اثرات منفی و ماندگار قلدری در بین دختران است.

بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی آرون پل

آرون پال هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت موفقی داشته و در چندین پروژه محبوب و تحسین شده شرکت داشته است.

در این بخش می توانید تعدادی از بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی او را مشاهده کنید:

فیلم های:

Breaking Bad: El Camino (2019)
Need for Speed ​​(2014)
زن آمریکایی (2018)
تریپل 9 (2016)
نهمین زندگی لویی درکس (2016)
Exodus: Gods and Kings (2014)

برنامه های تلویزیونی:

بریکینگ بد (2008-2013)
BoJack Rider (2014-2020)
مسیر (2018-2016)
حقیقت گفته شود (2019-)
دنیای غرب (2016-)
عشق بزرگ (2011-2007)

نقش آرون پل در نقش جسی پینکمن در سریال Breaking Bad به طور گسترده ای نمادین ترین و تعیین کننده ترین نقش او و خود سریال است. یکی این سریال یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تمام دوران محسوب می شود. او همچنین برای بازی هایش در El Camino و BoJack Horseman مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا