هلیا امامی در سریال هشت پاست که این روزها از شبکه یک سیما پخش می شود، نقش پریچر را بازی می کند.

به گزارش تجارت نیوز، امامی در این سریال در کنار بازیگرانی چون محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه سهره آزاد، علی اسیوند، احمد نجفی، رویا جاودنیا، ایرج نوذری، محمد فیلی، سودابه بیضایی، علیرضا مهران، ایوب آقاخانی و امیر سلیمانی. ، سپند امیرسلیمانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا اکبری، محسن بهرامی، نسرین نکیسا، مسعود کشاورز و… به ایفای نقش پرداخته اند.

زندگی خصوصی هلیا امامی

هلیا امامی 21 مرداد وی در سال 1364 در تهران به دنیا آمد و در خانواده ای کوچک بزرگ شد. پدرش مرده و فقط یک برادر به نام پوریا دارد.

هلیا امامی متاهل و مجرد نیست. او در کنار بازیگری در زمینه مدلینگ تبلیغاتی نیز فعالیت دارد.

هلیا امامی یکی از هواداران سرسخت تیم بارسلونا در اسپانیا است یکی او از بازی ها با حضور در ورزشگاه نیوکمپ تیم محبوبش را از نزدیک تشویق کرد.

زندگی حرفه ای هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر جوان و زیبای سینما و تلویزیون کار خود را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سااریگیان آغاز کرد و اینگونه وارد دنیای هنر شد.

در سال 1388 توسط استاد تساریقیان به چیستا یثرابی معرفی شد و با نمایش “اتاق تاریک” برای اولین بار در جشنواره تئاتر کنار سوسن پرور روی صحنه رفت و مدت ها در عرصه تئاتر با همراهی به فعالیت پرداخت. نمایشنامه های مختلف

هلیا امامی در سال ۱۳۹۱ با بازی در فیلم «خانه نشین چوبی» به کارگردانی حسین لیالستانی مقابل دوربین رفت و وارد دنیای سینما شد.

فیلم «قرار بعدی همانجا» به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای هلیا امامی در سینما است. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری و رضا رویگیری ایفای نقش کرد.

هلیا امامی با سریال «لژیونر» وارد قاب تلویزیون شد و با سریال «از یاد رفته» در نقشی متفاوت به شهرت رسید.

هلیا امامی بازیگر نقش پریچر در سریال هشتپا

هلیا امامی در سریال هشت پا نقش پریچر را بازی می کند. دختر جوانی که طراح و معمار ساختمان است و تصمیم می گیرد با همکار سابق برادرش ازدواج کند.

فیلم شناسی هلیا امامی

– فیلم داش آکل (آتش و قدرت)

سریال هلیا امامی

– سریال آزادی مشروط: مسعود دی نمکی، 1401

– سریال داستان یک شهر (فصل سوم): محمدرضا آهنج، 1401

– سریال دادستان: مسعود دی نمکی، 2019

– سریال فراموش شده: بهرام بهرامیان، 2018

– سریال لژیونر: مسعود آب پرور، 1396

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما