اخبار روز سینما

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش


به گزارش بازتاب آنلاین نوید محمدزاده بازیکن جوان و با استعدادی است. نوید محمدزاده در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را در عرصه بازیگری به خود جذب کند.

### نوید محمدزاده

تاریخ تولد: 17 فروردین 1365

محل تولد: ایلام، ایران

حرفه: بازیگر

نوید محمدزاده یکی او یکی از بازیگران مطرح و محبوب سینمای ایران است که به خاطر بازی های چشمگیر و حرفه ای اش شناخته شده است. فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس وارد سینما شد. محمدزاده به سرعت موفق شد در فیلم های مطرح و موفق ایفای نقش کند یکی او به یکی از چهره های شناخته شده و محبوب سینمای ایران تبدیل شد.

### چند فیلم مهم نوید محمدزاده

1. عابد و یک روز (1393) – کارگردان: سعید راوشیت

2. بدون تاریخ، بدون امضا (1394) – کارگردان: وحید جلیلوند

3. شش و نیم متر (1396) – کارگردان: سعید راوشیت

4. هندی (1396) – کارگردان: نیما جاویدی

نوید محمدزاده برای بازی در این فیلم ها جوایز و افتخارات متعددی از جمله جوایز بسیاری از جشنواره فیلم فجر و خانه سینما کسب کرد.

### فرشته حسینی

تاریخ تولد: 6 اردیبهشت ماه 1376

محل تولد: تهران، ایران

حرفه: بازیگر

فرشته حسینی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی-افغانی متولد و بزرگ شده تهران است. او نیز مانند نوید محمدزاده فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس وارد سینما شد. حسینی با بازی در فیلم ها و سریال های مختلف توانست نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

### چند فیلم مهم فرشته حسینی

1. من می روم (1394) – کارگردان: نوید محمودی

2. شکستن بیست استخوان در یک زمان (1395) – کارگردان: جمشید محمودی

3. سونامی (2017) – کارگردان: میلاد صدر عاملی

فرشته حسینی همچنین برای بازی در فیلم هایش جوایز و جوایز مختلفی دریافت کرده است.

### ازدواج

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سال 1400 ازدواج کردند. این دو بازیگر جوان و محبوب سینمای ایران با فعالیت های حرفه ای و هنری مورد توجه رسانه ها و مخاطبان قرار می گیرند. هر دوی آنها با بازی های چشمگیر و انتخاب های حرفه ای خود نقش مهمی در سینمای ایران دارند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا