اخبار روز سینما

بیوگرافی مایکل سی از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: Miguel C. Sala- مایکل هال

نام اصلی: مایکل کارلایل هال

بدنیا آمدن : 1 فوریه 1971 –رالی (کارولینای شمالی)

ملیت آمریکایی

حرفه: بازیگر

سال فعالیت: 1374 تا کنون

همسران:

امی اسپنگر (به طلاق منجر می شود)
جنیفر کارپنتر (به طلاق منجر شد) (2008-2011)

مورگان مک گرگور (2016 تا کنون)

مایکل سی هال (به انگلیسی: Michael C. Hall) یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر برای بازی در سریال‌های تلویزیونی محبوبی مانند «دکستر» و «شش فوت زیر» شناخته می‌شود. او در 1 فوریه 1971 در رالی، کارولینای شمالی به دنیا آمد.

مادر مایکل، جانیس استیونز هال، مشاور مدرسه و پدرش ویلیام هال بود. یکی او کارمند شرکت کامپیوتری IBM بود. خواهر مایکل قبل از تولد مایکل فوت کرد و مایکل تنها فرزند خانواده شد و هرگز برادر یا خواهری را در کنار خود ندید.

مایکل در این باره می گوید: یک رابطه جالب در خانواده ما وجود داشت: رابطه من و مادرم. پدر مایکل در سال 1982 درگذشت، زمانی که مایکل تنها 11 سال داشت. مایکل در مصاحبه ای در سال 2004 گفت که این اتفاق برای او اصلا خوشایند نبود، زیرا در سن 11 سالگی کودک نمی تواند بدون پدر زندگی کند و این اتفاق برای او سنگین بود و باعث شد تصمیم بگیرد که ادامه دهد، اما همیشه. لحظه تلخ مرگ پدرش جلوی چشمش است و همیشه به یاد پدرش است. مایکل تحصیلات خود را در مدرسه Ravenscroft آغاز کرد و توانست پایه علمی خود را خیلی زود محکم کند. او در سال 1989 وارد کالج شد و توانست در سال 1993 از کالج ارلهام فارغ التحصیل شود. مایکل که در ذهنش خود را یک وکیل می دانست، ناگهان نظرش تغییر کرد و به دانشگاه نیویورک و مدرسه هنر Tisch رفت و در سال نوزدهم فارغ التحصیل شد. نود و شش.

در مورد این بازیگر

هال گفته است که به سمت شخصیت هایی کشیده می شود که با اخلاق و هویت خود مبارزه می کنند. شما گفته اید که از کشف مناطق خاکستری رفتار انسان و پیچیدگی های روان انسان لذت می برید.

هال علاوه بر حرفه بازیگری، در چندین هدف بشردوستانه از جمله تحقیقات سرطان، رفاه حیوانات و حفاظت از محیط زیست نیز مشارکت دارد.

موارد دلخواه

هال عاشق فضای باز است و از پیاده روی و گذراندن وقت در طبیعت لذت می برد. او بخش هایی از مسیر آپالاچی را پیاده روی کرده است و به نفع حفظ زمین های عمومی صحبت کرده است.

هال علاوه بر حرفه بازیگری، یک خواننده و رقصنده آموزش دیده نیز هست. او در چندین اثر برادوی از جمله کاباره، شیکاگو و هدویگ و اینچ عصبانی بازی کرده است.

حاشیه ها

هال در سال 2010 به لنفوم هوچکین مبتلا شد، اما بیماری خود را مخفی نگه داشت تا اینکه در سال 2011 اعلام کرد که در حال بهبودی است. از آن زمان، او مدافع تحقیقات سرطان شد و در چندین رویداد جمع آوری کمک مالی برای سازمان های خیریه سرطان شرکت کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا