اخبار روز سینما

بیوگرافی مارتین فریمن / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: مارتین جان سی فریمن

متولد: 8 سپتامبر 1971 – Redshot، انگلستان

ملیت: بریتانیایی

حرفه: بازیگر

سال فعالیت: 1376 تاکنون

قد: 169 سانتی متر

همسر: آماندا ابینگتون (2000-2016)

تعداد فرزندان: 2

زندگینامه

مارتین فریمن متولد آلدرشات، همپشایر، کوچکترین فرزند از پنج فرزند خانواده اش است. پدر و مادرش فیلومنا (نوریس) و جفری فریمن، افسر نیروی دریایی، در دوران کودکی فریمن از هم جدا شدند و جفری در ده سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. فریمن در یک خانواده کاتولیک بزرگ شد و در مدرسه “سالسیان” در چرتسلی، ساری تحصیل کرد. اگرچه خانواده او مذهبی نیستند، اما مذهب تأثیر بسزایی بر او داشته است. فریمن در کودکی از آسم رنج می برد و به دلیل عدم تعادل مجبور به جراحی روی کتف خود شد. قبل از رفتن به کالج بروکسللند برای ادامه تحصیل در رشته رسانه، در یک مدرسه کاتولیک مختلط تحصیل کرد.

زندگی شخصی

او با همسرش، هنرپیشه آماندا ابینگتون، در هرتفوردشایر زندگی می کند. که در چندین پروژه به عنوان “فقط مردان”، “تکه ها را کنار هم قرار دهید” ” بدهی “، رابینسون ها فیلم کمدی «همه با هم» و «شرلوک» داشتم باهاش ​​بازی میکردم زندگی میکردم

او دو فرزند دارد: یک پسر “جو” متولد 2005 و یک دختر “گریس” متولد 2009.

حاشیه ها

در برنامه “فکر می کنی کی هستی؟” پخش شده در 19 اوت 2009. او متوجه می شود که پدربزرگش، لئونارد فریمن، در طول جنگ جهانی دوم پزشک سپاه ارتش سلطنتی بوده است. سرباز LW Freeman در 20 مه 1940 در شمال فرانسه کشته شد.

فریمن در تمام زندگی خود طرفدار موتاون بوده است. و در “نمایشگاه فرهنگی” 2009 با اسموکی رابینسون پخش شد مصاحبه شد.

فریمن یک گیاهخوار است. اگرچه او از مذهب کاتولیک جدا شده است، اما با اعتقادات مذهبی در تنش است: “رابطه من با ایمانم هرگز آسان نبوده است. او و آماندا ابینگتون همیشه همینطور بوده ایم.”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا