اخبار روز سینما

بیوگرافی صابر ابر/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام و نام خانوادگی: ابر صابر

تاریخ تولد: 18 خرداد 1363

محل تولد: تهران

عصر صابر ابر: 40 سال

می صابر ابر: 170 سانتی متر

سطح تحصیلات: لیسانس مدیریت و فوق لیسانس سینما.

وضعیت مدنی: متاهل (2016 تاکنون)

اکانت اینستاگرام صابر ابر: saberabar@

کودکی صابر ابر.

در مورد زندگی شخصی و خانوادگی صابر ابر باید گفت 18 سال سن داشت. خرداد او متولد 1363 است، متولد تهران است و اگر سوال شما این است که صابر ابر اصالتا اهل کجاست؟ باید بگوییم اصالتا تهرانی است. صابر ابر از کودکی شیفته بازیگری و کارهای هنری بود. همین علاقه درونی و حمایت پدر و مادر صابر ابر زمینه ساز حضور او در عرصه هنر و به ویژه بازیگری شده است.

از زندگی خصوصی و خانوادگی صابر ابر اطلاع چندانی در دست نیست چرا که وی همواره سعی کرده زندگی خصوصی خود را از چشم بینندگان دور نگه دارد و از این طریق آرامش اعضای خانواده اش را حفظ کند.

تحصیلات

صابر ابر برای تحصیل در دانشگاه رشته مدیریت را بازتاب آنلاین کرد. وی سرانجام در این رشته از دانشگاه آزاد فیروز کوه فارغ التحصیل شد و توانست مدرک کارشناسی خود را اخذ کند. علاقه زیادی به مدیریت داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت در این رشته تحصیل کند. اما علاقه و استعداد ستودنی او در حرفه بازیگری سرانجام او را به دنیای سینما کشاند. صابر ابر رشته فیلم را برای تحصیلات تکمیلی خود بازتاب آنلاین کرد. جالب است بدانید که شما هم به طراحی داخلی علاقه دارید و پروژه های متعددی در این زمینه کار کرده اید.

ازدواج صابر ابر

این بازیگر توانا همیشه سعی کرده زندگی شخصی خود را از زندگی حرفه ای خود جدا نگه دارد. اما چندی پیش صابر ابر در پستی اینستاگرامی خبر ازدواج خود را داد.

صابر ابر و همسرش

او در پست خود نوشت:

آرزویی بهتر از این نیست…

شادی و موفقیت…

خلاصه

اون یکی رو به من بده

ما و همه…

بازگشت مرداد.

در مورد این بازیگر

صابر ابر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد سال 1363 است که بازیگری را رسما از سال 1393 با حضور در فیلم “شاعر ضایعات” آغاز کرد و در فیلم “حلقه زنگی” حضور داشت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر شد. جشنواره. این بازیگر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم درباره الی موفق شد نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شود. آقای ابر آثار قابل توجهی مانند اینجا بدون من، بوسیدن روی ماه، زباله های دوست داشتنی، قندون جهیزیه و بیرونی را در کارنامه خود دارد. در ادامه او در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقش در سریال معروف «باغه بری» توانست دوباره بدرخشد.

صابر ابر علاوه بر بازیگری، موسیقی و اجرا، خود را به کارهای هنری دیگری نیز اختصاص می دهد. از جمله فعالیت های موازی او می توان به فعالیت در هنرهای تجسمی، اجرا، کارگردانی تئاتر، نقاشی و سرامیک اشاره کرد. این بازیگر خوش آتیه در عرصه های مختلف درخشیده است اما بی شک این بازی اوست که روی افراد زیادی تاثیر گذاشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا