پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام واقعی: ساندرا آنت بولاک

زمینه فعالیت: سینما

متولد: 26 ژوئیه 1964 – آرلینگتون، ویرجینیا

والدین: هلگا مایر – جان دبلیو بولاک

ملیت: ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر، تهیه کننده

سالهای فعالیت: 1365 – هم اکنون

همسر: جسی جی جیمی (2010-2005)

فرزندان: لوئیس باردو بولاک

زندگینامه

ساندرا آنت بولاک (زاده ۲۶ ژوئیه ۱۹۶۴) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

بولاک در شهرستان آرلینگتون ویرجینیا به دنیا آمد. او دختر هلگا مایر، خواننده آلمانی اپرا و معلم صدای پاره وقت، و جان دبلیو بولاک، پیمانکار پنتاگون، معلم صدا و مدیر عامل آلاباما بود. پدربزرگ مادری بولک دانشمندی برجسته از نورنبرگ آلمان بود. او اغلب مادرش را در تورهای اپرا همراهی می کرد و بیشتر دوران کودکی خود را در آلمان و سایر نقاط اروپا گذراند.

عکس های جدید ساندرا بولاک, عکس های ساندرا بولاک

او آلمانی را روان صحبت می کند و به دلیل ملیت سابق مادرش تابعیت آلمانی دارد. بولاک در کودکی هنرهای باله و آواز خواند و نقش های کوچکی در تولیدات اپرای مادرش بازی کرد.

بولاک در دبیرستان واشنگتن لی تحصیل کرد. جایی که او یک تشویق کننده بود و در برنامه های تئاتر شرکت می کرد و با یک فوتبالیست آشنا شد. او در سال 1982 فارغ التحصیل شد و در دانشگاه کارولینای شرقی در گرین ویل، کارولینای شمالی ثبت نام کرد. در آن زمان او به عنوان گارسون در یک رستوران کار می کرد. او بعداً در سال آخر تحصیلش (بهار 1986) را رها کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند. در حالی که تنها سه واحد تا فارغ التحصیلی فاصله داشت. او برای ادامه تست زدن به منهتن نقل مکان کرد و در مشاغل عجیب و غریب مختلف (پیشخدمت، پیشخدمت مهمانی، بازرس کت) مشغول شد.

ساندرا بولاک بعدها از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد.

ساندرا بولاک، بیوگرافی ساندرا بولاک

زندگی هنری ساندرا بولاک

ساندرا بولاک پس از بازی در نقش های موفق دهه 1990 مانند Speed ​​و When You Were Sleeping به شهرت رسید. او سپس کار خود را به عنوان یک بازیگر برجسته هالیوود با فیلم های مورد تحسین منتقدان مانند Miss Consent و Accident آغاز کرد. در سال 2007، او با دارایی خالص 85 میلیون دلار در رتبه چهاردهم ثروتمندترین زن مشهور قرار گرفت. در سال 2010، ساندرا بولاک با کسب 58 میلیون دلار از ژوئن 2009 تا یک سال بعد برای فیلم های پیشنهادی و نقطه کور به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود بازتاب آنلاین شد.

بولاک برای بازی در فیلم نقطه کور در سال 2009 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. ساندرا بولاک با دستمزد 10 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود است.

ساندرا بولاک، بیوگرافی ساندرا بولاک

چیزهایی که احتمالا درباره ساندرا بولاک نمی دانید:

– ساندرا بولاک یکی او یکی از افرادی است که همیشه در فعالیت های خیریه شرکت می کند. بولاک در جریان حملات 11 سپتامبر 1 میلیون دلار به صلیب سرخ اهدا کرد. او در سال 2004 یک میلیون دلار به صلیب سرخ برای فاجعه سونامی اهدا کرد و همچنین یک میلیون دلار به پزشکان بدون مرز که پس از زلزله هائیتی به منطقه اعزام شدند، اهدا کرد.

  • خواهرش در دوران کودکی یک بار با آرنج بینی خود را شکست!
  • در جریان فیلمبرداری فیلم «دو اگر با دریا» مشخص شد که ساندرا بولاک به اسب حساسیت دارد.
  • ساندرا بولاک کسی بود که اسکار خارجی بهترین فیلم خارجی را به اصغر فرهادی اهدا کرد.
  • ساندرا بولاک از طب سنتی چینی برای کاهش وزن استفاده می کند.
  • ساندرا بولاک از 8 سالگی پیانو می نواخت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما