اخبار روز سینما

بیوگرافی دیو باتیستا/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: Dave Bautista – Dave Bautista

متولد: 18 ژانویه 1969 در آرلینگتون

حرفه: بازیگر، تهیه کننده، رزمی کار و کشتی گیر سابق

قد: 196 سانتی متر

وزن: 132 کیلوگرم

ملیت آمریکایی

تعداد فرزندان: 3

زندگینامه

کودکی دیوید باتیستا.

دیوید مایکل باتیستا، معروف به لویاتان، در 18 ژانویه 1969 در واشنگتن دی 30 آمریکا متولد شد. همانطور که در مستندی که از زندگی او ساخته شد دیدیم، او یکی از آن بچه های به اصطلاح عصبانی بود که کل مدرسه و خانواده را به هم ریخت. اما داستان چگونگی پیوستن او به کمپانی WWE و تبدیل شدنش به آن یکی یکی از معروف ترین جنگنده های این شرکت چیزی بود که هرگز تصورش را نمی کرد.

دیوید باتیستا تا دوران دبیرستان یکی از دانش آموزان نسبتاً مطالعه شده مدرسه به حساب می آید و شاید اگر موضوع استعدادیابی در مدارس آمریکا باشد. نبود او مانند بسیاری از مردمی که در کشورهایی مانند ایران زندگی می کنند، شغل خسته کننده ای پیدا می کند. اما هیکل فوق العاده دیوید باتیستا، مربی ورزشی او، آنها را به فکر ثبت نام او در مسابقات فوتبال آمریکا انداخت.

فوتبال آمریکایی یکی از آن ورزش هایی است که برای موفقیت به قدرت بدنی زیادی نیاز دارد و دیوید تمام شرایط ورزشی را برای تبدیل شدن به یک سوپراستار داشت. با تمام این اوصاف حضور دیوید باتیستا در تیم فوتبال آمریکا به همان دوران مدرسه محدود شد و پس از پایان تحصیل ترجیح داد در رشته دیگری فعالیت کند.

بیوگرافی دیوید باتیستا - کشتی گیر و بازیگر.

دیو باوتیستا بازیگر، تهیه کننده، رزمی کار و کشتی گیر سابق آمریکایی، متولد 18 ژانویه 1969 در آرلینگتون است. وی فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال 1380 آغاز کرد و پیش از این در لیگ دبلیو دبلیو ای فعالیت داشت و یکی او یکی از مهم ترین مبارزان این گروهان به شمار می رفت. او یک بار در سال 2005 قهرمانی رویال رامبل، دو بار با ریک فلیر و جان سینا قهرمانی تگ تیم، شش بار قهرمانی سنگین وزن جهان و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را کسب کرده است.

دیو باتیستا که در آثاری مانند ارتش مردگان، استاد زد: میراث آیپ من، مرد جاسوس، 007: اسپکتر، استوبر، امتیاز نهایی، نقشه فرار 2: دوزخ، بلید رانر 2049، نگهبانان کهکشان، ایفای نقش کرده است. . ، روبو (اتوبوس 657)، او Guardians of the Galaxy 2 و Sandhill را در کارنامه هنری خود دارد.

از افتخارات دیو باتیستا می توان به برنده شدن جایزه در جشنواره انجمن منتقدان فیلم نوادا اشاره کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا