پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام در بدو تولد جولیا اسکارلت الیزابت لوئیس دریفوس
متولد شد 13 ژانویه 1961

نیویورک، ایالات متحده آمریکا

ملیت ایالات متحده آمریکا
حرفه(ها) بازیگر، تهیه کننده
سالها فعالیت 1982-اکنون
همسر براد هال (1987-تاکنون)
کودکان ۲

کودکی جولیا لوئیس دریفوس

جولیا اسکارلت الیزابت لوئیس دریفوس هال در 13 ژانویه 1961 در شهر نیویورک متولد شد. مادر آمریکایی او، جودیت، نویسنده و معلم است و پدر فرانسوی‌الاصل او، جرارد لوئیس دریفوس، میلیاردر یهودی است که مالک شرکت لوئیس دریفوس است. پدربزرگ پدری او، پیتر لوئیس دریفوس، افسر سواره نظام و از اعضای مقاومت فرانسه در طول جنگ جهانی دوم بود. او همچنین نوه لئوپولد لوئیس دریفوس است که شرکت باربری فرانسه را تأسیس کرد. مادربزرگ پدری او در ایالات متحده از والدین یهودی برزیلی و آمریکایی متولد شد که در سال 1940 به همراه پدر جولیا از فرانسه به ایالات متحده نقل مکان کردند.

در سال 1962، یک سال پس از تولد جولیا لوئیس-دریفوس، والدین او از هم جدا شدند. پس از نقل مکان مادرش به واشنگتن، دیدو. با L. Thompson Bones، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن ازدواج کرد. لویی دریفوس در ارتباط با کار ناپدری خود دوران کودکی خود را در چندین کشور و ایالت از جمله کلمبیا و تونس گذراند. او در سال 1979 از مدرسه Holton-Arms در بتسدا، مریلند فارغ التحصیل شد.

لوئیس دریفوس در دانشگاه نورث وسترن در اوانستون، ایلینوی شرکت کرد. او در رشته تئاتر تحصیل کرد و در نمایش های دانشگاهی شرکت کرد و آثار کمدی نوشت. او در سال 2007 مدرک دکترای افتخاری هنر را از دانشگاه نورث وسترن دریافت کرد و سپس تحصیلات خود را رها کرد و به برنامه Saturday Night Live پیوست.

خانواده جولیا لوئیس دریفوس

خواهر ناتنی جولیا لوئیس دریفوس، لورن بولز، نیز بازیگر است. از پدرش او دو خواهر ناتنی به نام‌های اما و فیبی دارد، اما در سال 2018 درگذشت. رابرت لوئیس دریفوس، که در سال 2009 درگذشت، پسر عموی او، مالک سابق آدیداس بود.

ازدواج

لویی دریفوس در شنبه شب زنده در سال 1987 با برد هال (کمدین) آشنا شد و در همان سال با او ازدواج کرد. این زوج دو پسر دارند: هنری (متولد 1992) و چارلز (متولد 1997). هنری خواننده و ترانه سرا و چارلز عضو تیم بسکتبال دانشگاه نورث وسترن است.

جولیا لوئیس دریفوس در 28 سپتامبر 2017 در حساب توییتر خود اعلام کرد که به سرطان سینه مبتلا شده است. در 18 اکتبر 2018، او در برنامه زنده جیمی کیمل ظاهر شد! وی اعلام کرد که به طور کامل بهبود یافته است.

آغاز کار هنری جولیا لوئیس دریفوس.

او از سال 1982 مشغول به کار است یکی او یکی از خوش لباس ترین بازیگران تلویزیون است و رکورددار جوایز امی و انجمن بازیگران سینما است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما