پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: جنا ماریا اورتگا

تاریخ تولد: 27 سپتامبر 2002

ارتفاع: 155 سانتی متر

وزن: 46 کیلوگرم

محل تولد: کواچلا ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر

بیوگرافی جنا اورتگا

جنا اورتگا این هنرپیشه و صداپیشه آمریکایی در 27 سپتامبر 2002 در کواچلا ولی کالیفرنیا به دنیا آمد. جنا در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و چهارمین فرزند یک خانواده شش نفره است. پدرش مکزیکی و مادرش مکزیکی و پورتوریکویی است. او دو برادر به نام های «آیزاک» و «مارکوس» و سه خواهر به نام های «میا»، «ماریا» و «آلیا» دارد. پدرش تاجر و مادرش در گذشته بازیگر بوده است.

جنا اورتگا به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت از 6 سالگی وارد عرصه بازیگری شد. طولی نکشید که او در هشت سالگی با کمک مادر و مدیرش تست بازیگری را آغاز کرد و در سال 2012 برای حضور مهمان در راب (در قسمت “بیبی باگ”) جلوی دوربین رفت.

جنا اورتگا برای مدت طولانی گیاهخوار بوده است، تا زمانی که فیلمبرداری فیلم برای ونزدی شروع شد اکنون Pescatar است (نام “pesco-vegetarian”). یکی این یک نوع گیاهخواری است. او به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهد و در حال حاضر فعالیت های خودمراقبتی مانند پیلاتس را انجام می دهد.

بیوگرافی جنا اورتگا، جنا اورتگا، بیوگرافی جنا اورتگا، بازیگر جوان آمریکایی

جنا اورتگا

موارد دلخواه

او علاوه بر بازیگری به نویسندگی نیز علاقه دارد. جنا در سال 2020 اعلام کرد که اولین حرفه نویسندگی خود را با نوشتن کتابی به نام “این همه عشق است” آغاز کرد، کتاب او نیز در ژانویه 2022 منتشر شد.

جنا اورتگا سابقه بازی و دوبله در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون Scream 5، Yes Day، Princess Elena، Jurassic World: Camp Cretaceous، Saving Flora، You و Iron Man 3 را دارد.

جنا که علاوه بر بازیگری یک مدل نیز هست، چهره خاصی دارد که به عنوان مهمان در این مجموعه تلویزیونی به سال 2012 بازمی گردد. او سپس در سریال ریچی ریچ با نقش «دارسی» و در سریال گیر کرده وسط با نقش «هارلی دیاز» جلوی دوربین رفت.

ازدواج جنا اورتگا

جنا اورتگا هنوز مجرد و مجرد است.

حاشیه ها

جنا اورتگا از صنعت سرگرمی انتقاد می کند

جنا اورتگا در یکی از قسمت‌های سال 2023 از Hot Ones یوتیوب از صنعت سرگرمی به دلیل عدم نمایندگی کافی از نسل Z انتقاد کرد. جنا اورتگا معتقد است که رسانه‌ها اخیراً این نسل را به عنوان نوجوانان بد دهن و اغلب احمق نشان می‌دهند که به نظر او این درست نیست.

رقص جنا اورتگا

سکانس رقص جنا اورتگا در سریال ونزدی که طرح خود من بود، بسیار ویروسی شد و برای مدت طولانی چالش این رقص توسط افراد مختلف در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شد.

برنامه های اجتماعی جنا اورتگا

جنا اورتگا از شبکه های اجتماعی خود مانند توییتر و اینستاگرام برای حمایت از مهاجران و مسائل و سیاست های آنها استفاده کرده است. او حامی مهاجران و مخالف تبعیض های اجتماعی و سیاسی است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما