اخبار روز سینما

بیوگرافی آزاده صمدی/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: آزاده صمدی

تاریخ تولد: 17 دی 1357 در لاهیجان

محل تولد: لاهیجان

حرفه: بازیگری

وضعیت تأهل مجرد

همسر سابق: هومن سیدی

زندگینامه

آزاده صمدی (زاده ۱۷ دی 1357 در لاهیجان) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران است. صمدی با بازی در سریال راه بپایان به شهرت رسید.

درباره خانواده آزاده صمدی می دانیم که او عضوی از یک خانواده 5 نفره است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. پدر آزاده صمدی نه بازیگر است و نه هنرمند و شغل آزاد دارد و مادر آزاده صمدی هم مددکار اجتماعی است.

کودکی آزاد صمدی

عکس کودکی آزاده صمدی

تحصیل رایگان صمدی

آزاده صمدی شاید یکی از معدود بازیگرانی باشد که رشته تحصیلی اش به فعالیت فعلی اش مربوط می شود. وی دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره است.

ازدواج و همسر آزاد صمدی

آزاده صمدی و هومن سیدی مدت ها پیش در سال ۱۳۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند و پس از ۷ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. آزاده صمدی و همسر سابقش در مورد دلیل طلاق خود صحبتی نکرده اند و ترجیح داده اند به این موضوع نپردازند.

در مورد موضوعاتی مانند آزاده صمدی و همسر جدیدش یا همسر دوم آزاده صمدی هم پرسیده اید اما این بازیگر هیچ عکس و خبری رسمی در این باره منتشر نکرده است.

آزاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی/ عکس مرضیه امیری و همسر سابقش هومان سیدی

فرزند آزاده صمدی و هومن سیدی

عناوینی مانند پسر آزاد صمدی به طور گسترده توسط کاربران فضای مجازی جستجو شده است و مدتی هم در فضای مجازی شایعاتی در مورد آزاد صمدی و دختر هومن سیدی شنیده می شد اما هر دو بازیگر این موضوع را تکذیب کردند.

آغاز فعالیت آزاد صمدی

آزاده صمدی فعالیت خود را در دنیای بازیگری به عنوان دستیار تئاتر آغاز کرد و در سال 1394 برای اولین بار با بازی در سریال ما اعوان نفر، تجربه حضور مقابل دوربین را داشت. اوج شهرت آزاد صمدی برای مخاطبان تلویزیون با بازی غزل توتونچی در سریال راه بی بی بیس شکل گرفت. این بازیگر در فیلم راه بی پایان با فیلم سیدی انسانی همایون اسعدیان همبازی شد.

اولین فیلم آزاد صمدی

فیلم آفریقا به کارگردانی هومان سیدی اولین تجربه آزاده صمدی در سینما بود و برای حضور در این فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شد.

آزاده صمدی و امیر جدیدی

آزاده صمدی و امیر جدیدی در صحنه ای از فیلم آفریقا.

آزاده صمدی و نوید محمدزاده

عکس سلفی آزاده صمدی در کنار نوید محمدزاده

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا