اخبار روز

بیمه رایگان برای پنج دهک اول درآمدی باید صورت بگیرد!/کاهش پرداخت حق بیمه در دهک های ششم به نهم!

مدیر روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به پوشش رایگان بیمه ای در دهک های اول تا پنجم درآمدی و همچنین کاهش پرداخت حق بیمه در دهک های ششم به نهم، درعین حال بر لزوم شناسایی افراد پوشش بیمه‌ای و اقدامات انجام شده در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش پی ام آپ، عماد ملازاده در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان روابط عمومی استان با اشاره به موضوع طرح پوشش بیمه همگانی گفت: پوشش بیمه رایگان جهت مشمولین دهک‌های درآمدی یکم تا پنجم جامعه صورت گرفته و کاهش میزان مشارکت در پرداخت حق بیمه در دهک‌های درآمدی ششم تا نهم هم انجام شدهکه نیاز به اطلاع رسانی گسترده است.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود، ادامه داد: اطلاع رسانی نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه، رایگان شدن دهک‌های ۱ تا ۵  و کاهش پرداخت حق بیمه در دیگر دهک ها صورت بگیرد.

رئیس روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به ماهیت اطلاع رسانی در طرح بیمه عمومی گفت: برگزاری جلسات با نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، معاونت‌های بهداشت درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و صدا و سیما به منظور اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های جمعی و عمومی، استانداری و استفاده از ظرفیت شورای اداری استان، تعامل ناظرین بیمارستانی با مراکز درمانی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و تعامل با انجمن‌ ها، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد جهت شناسایی افراد فاقد پوشش بیمه انجام خواهد شد.

ملازاده تصریح کرد: در حال حاضر با 24 انجمن پیشرو و خیریه که مخاطبان زیادی دارند مکاتباتی انجام شده و اطلاع رسانی جامعی صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به پیاده روی اربعین یادآور شد: استان های مرزی مانند خوزستان، کرمانشاه و ایلام باید از این ظرفیت استفاده کرده و اطلاعات جامعی را در قالب میز خدمت در اختیار زائران قرار دهند.

ملازاده گفت: همچنین با یکی از اپراتورها به عنوان سفیران سلامت در حال رایزنی خواهیم بود تا در مورد این طرح بیشتر به اشتراک بگذاریم.

رئیس روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: روابط عمومی های استان به عنوان بازوان توانمند سازمان می توانند نقش برجسته ای در اجرای طرح حمایت عمومی بیمه ای ایفا کنند و از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا